اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 27932
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: همایش بزرگ "فتنه" با سخنرانی وحید یامین پور، رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
یامین پور

به گزارش صبح الوند، سعید جامه بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناظهار داشت: این همایش شنبه 9 دی ساعت 9 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و با حضور نخبگان، مدرسان، طلاب و دانشجویان دانشگاه‌های استان در دانشگاه در سالن شهید عباسپور این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی افزود: به همین مناسبت و باهدف یادآوری این روز در بین قشرهای دانشگاهی، مسابقه مجازی «خط تحریری دانشجویی» از طرف روابط عمومی این دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: دانشجویان می‌توانند با بازنویسی جمله‌های برگرفته از سخنان مولای متقیان حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه و ارسال تصویر اثر به ادمین‌های کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مسابقه شرکت کنند.

جامه بزرگی بیان کرد: داوطلبان باید جمله «برای این‌که روشنی چراغ بصیرت تداوم پیدا کند، باید سدی محکم جلوی طوفان هوس کشیده شود و تقوا همان سد نیرومندی است که می‌تواند طغیان هوس را در انسان مهار کند» که از خطبه 157 نهج‌البلاغه برگرفته‌شده را با خط خوش نوشته و ارسال کنند.

وی بابیان اینکه اصالت اثر و نویسنده در هنگام اهدای جوایز سنجیده می‌شود، عنوان کرد: جوایز نفرات برتر در همایش بزرگ فتنه و همزمان با سالروز حماسه مردمی 9 دی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان