اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. دى 1396 - 12:40   |   کد مطلب: 27879
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:
رعایت حال مردم در تصویب طرح افزایش قیمت بنزین مورد تاکید است
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص افزایش قیمت بنزین مهم رعایت حال مردم است افزود: باید دید در این فشار اقتصادی که مردم دارند 50 درصد افزایش قیمت بنزین چقدر بر تورم اضافه می کند و زندگی مردم چقدر تحت تاثیر قرار می گیرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، با توجه به تجمعات کشوری بازنشستگان درخصوص عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و همچنین بحث افزایش قیمت بنزین که به شدت اذهان مردم را تشویش کرده است مصاحبه ای با محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

 

محمد مهدی مفتح در گفتگو با صبح الوند؛ در خصوص تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما این قانون را در برنامه ششم توسعه برای حقوق های زیر دو میلیون تومان تصویب و در بودجه سال 96 هم آوردیم.

 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در این خصوص موضوع کاملا روشن است چرا که ما قانون را  تصویب کردیم و دولت هم باید برای اجرای آن بودجه بگذارد و علت تاخیر آن باید از خود دولت  و مسئول برنامه بودجه استان سوال شود.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح افزایش 50 درصدی قیمت بنزین گفت: در این خصوص مساله خیلی مهم بحث رعایت حال مردم است .

 

مفتح افزود: باید دید در این فشار اقتصادی که مردم دارند، 50 درصد افزایش قیمت بنزین چقدر بر تورم اضافه می کند و زندگی مردم چقدر تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

وی افزود: من شخصا به چیزی  که به زندگی مردم فشاربیاورد و شرایط آنان را سختتر کند رای نخواهم داد.

 

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: در این خصوص باید بررسی به صورت خاص صورت بگیرد اما بحث اصلی ما این است که باید رعایت حال مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان