اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1396 - 13:32   |   کد مطلب: 24626
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اوج دسیسه‌های اقتصادی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران است که اکنون نیز ‌این روند متوقف نشده بلکه با راهکارهای جدید دنبال می‌شود.

به گزارش صبح الوند، حمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: اکنون نظام سلطه جهانی یک جنگ تمام عیار اقتصادی ‌علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در مدیریت مسائل اقتصادی است.

وی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اوج دسیسه‌های اقتصادی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران است که اکنون نیز ‌این روند متوقف نشده بلکه با راهکارهای جدید دنبال می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به اینکه تولید و اشتغال از محورهای بنیانی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند گفت: مباحث کارشناسی، علمی و ایده‌پردازانه در مورد اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته صورت گرفته و اکنون زمان اجرای سیاست‌های این بخش است.

وی اظهار داشت: تعلل، کوتاهی و سهل‌انگاری در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بی‌شک خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به سیستم اقتصادی و به تبع آن عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور وارد می‌آورد.

مفتح تاکید کرد: نظام اقتصادی کشور ما باید بر‌اساس الگوی اسلامی پیش برود و با مفاهیم و اصول اسلامی همخوانی داشته باشد نه آنکه در تعارض با ارزش‌ها و معارف دینی باشد.

وی افزود: اکنون مهم‌ترین راهبرد برای ایجاد فرصت های متنوع شغلی استفاده حداکثری از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی است که دولت نیز باید راه را برای حضور و مشارکت بخش خصوصی در روند اشتغالزایی فراهم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان