اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آبان 1396 - 20:40   |   کد مطلب: 27127
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان:
۲۷۱ نفر در سوانح رانندگی همدان جان باختند
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: طی نیمه نخست سال جاری ۲۷۱ نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان همدان جان خود را از دست دادند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان

به گزارش صبح الوند، علی‌احسان صالح افزود: طی نیمه نخست سال جاری ۲۷۱ نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان همدان جان خود را از دست دادند.

وی گفت: ۲۰۸ نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان طی مدت ذکر شده مرد و ۶۳ نفر نیز زن بوده‌اند.

صالح اضافه کرد: ۱۷۹ نفر در جاده‌های برون‌شهری، ۳۸نفر در درون‌شهری، ۲۰ نفر در معابر خاکی و روستایی و ۳۴ نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان از کاهش ۸.۵ درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در مدت یاد شده امسال خبر داد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال گذشته نیز ۲۹۶ شهروند شامل ۸۷ زن و ۲۰۹ مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

وی بیان کرد: تحلیل داده‌های آماری گویای افزایش ۸.۵ درصدی متوفیان درون‌شهری، کاهش ۱۰ درصدی متوفیان برون‌شهری، افزایش ۱۷ درصدی متوفیان مسیرهای خاکی و روستایی و کاهش ۲۴ متوفیان در سایر مسیرها است.

صالح عنوان کرد: چهار هزار و ۱۷۵ نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت ۲۹۵۱ نفر از آنها مرد و ۱۲۲۴ نفر زن هستند.

وی از کاهش یک درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی خبر داد و گفت: چهار هزار و ۲۰۳ نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان مجروح شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان