اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. دى 1396 - 23:15   |   کد مطلب: 28205
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۱۲ نفر بر اثر گازگرفتگی خبر داد و گفت: در ۹ ماهه امسال میزان گازگرفتگی‌ها در استان همدان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش صبح الوند، علی‌احسان صالح در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما اظهار داشت: در 9 ماهه امسال در مجموع 12 نفر بر اثر گازگرفتگی جان باختند که از این تعداد هفت نفر زن و مابقی مرد بودند.

وی با اشاره به آمار 18 نفری مرگ با این گاز کشنده در سال گذشته افزود: این در حالی است که در 9 ماهه سال گذشته، 7 مرد و 2 زن بر اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست داده بودند.

این مسئول قضایی مهمترین علت مسمومیت ناشی از گاز را بی‌توجهی به نکات هشدار دهنده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی دانست و خواستار رعایت مسائل ایمنی و اطلاع رسانی هرچه بیشتر رسانه ها در جهت کاهش آمارها شد.

صالح با اشاره به علائم گازگرفتگی و مسمومیت بیان کرد: حالت گیجی، سردرد همراه با احساس سنگینی، تهوع و استفراغ و سوزش شدید در ناحیه چشم و گلو، احساس گرفتگی و درد شدید در قفسه سینه از مهمترین علائم مسمومیت و گازگرفتگی با گاز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان