اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1396 - 22:36   |   کد مطلب: 26962
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور:
بسته‌بندی صنایع دستی استان همدان مشتری‌پسند نیست
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور بابیان اینکه بسته‌بندی صنایع دستی استان همدان مشتری‌پسند نیست، گفت: استان همدان در حوزه بسته بندی صنایع دستی ضعیف است.
صنایع دستی همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، اصغر نورالله زاده پیش ازظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در ضمانت های اصلاح شده صندوق کار آفرینی جواز کسب و کار فعالیت های اقتصادی کافی بوده و برای ضمانت های روستایی اولویت های مستقل دیده شده است.

وی عنوان کرد: باید تولید و فروش عمده در استان همدان هدف گذاری شده و شبکه عرضه بین المللی در این راستا تعریف شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشور عنوان کرد: درحالی که شهرستان اسدآباد قطب مهم حمل ونقل در غرب کشور است توجه به شبکه حمل و نقل و ترانزیت بسیار مغفول مانده است.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از پتانسیل ماشین های سنگین در شهرستان تلاش شود تا زنجیره خدمات این امر مهم در شهرستان توسعه یابد.

نوراله زاده اظهار داشت: صندوق کار آفرینی آمادگی لازم را دارد تا با ارائه تسهیلات لازم نسبت به نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل این شهرستان در صورت توسعه و شکل گیری زنجیره خدمات اقدام کند.

وی بااشاره به قرارگرفتن شهرستان اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا و عتبات عالیات تاکید کرد: ایام اربعین و دیگر ایام سال بهترین فرصت برای ایجاد غرفه هایی در این مسیر برای فروش محصولات فرهنگی، اقتصادی و تولیدی شهرستان به مسافران است.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: امسال و به ویژه سال آینده اعتبارات ویژه برای توسعه شهرستان اسدآباد اختصاص خواهد گرفت.
 انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان