اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 26208
فرماندار نهاوند گفت: امسال در هفته دولت ۶۶ پروژه در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها در حوزه سلامت، خدمات، بهسازی روستایی، گازرسانی و آب‌رسانی به روستاها و غیره است.
۶۶ پروژه نهاوند در هفته دولت امسال افتتاح و گلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل ازتسنیم، کریم حمیدوند بعد ازظهر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دولت شهرستان نهاوند که در محل سالن جلسات فرمانداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت 58 پروژه در شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و 6 پروژه نیز در  این ایام در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: ادارات شهرستان باید پروژه‌هایی را که برای افتتاح در هفته دولت به فرمانداری معرفی می‌کنند پروژه‌های کاملی باشند و در غیر این صورت این پروژه‌ از لیست افتتاح پروژه‌ها خارج می‌شوند.

حمیدوند افزود: بعضی از پروژه‌ها نیز که انشعابات آب، گاز و برق نگرفته‌اند با سرکشی از این پروژه‌ها و صحت این موضوع از لیست افتتاح خارج می‌شوند.

وی عنوان کرد: اداراتی که پروژه‌هایشان برای اتمام نیاز به انشعابات دارد می‌توانند به کمیته عمران فرمانداری اعلام کنند تا برای گرفتن انشعابات با ادارات مربوطه رایزنی کنیم و انشعابات مورد نیاز این پروژه‌ها گرفته شود و این پروژه‌ها برای افتتاح در هفته دولت آماده شوند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در هفته دولت این پروژه‌ها در سه روز و با حضور مسئولان و پروژه‌های مهم نیز با حضور استاندار محترم و مسئولان استان افتتاح می‌شوند.

حمیدوند اظهار داشت: در هفته دولت باید خدمات و زحمات دولت به نحو مطلوب انعکاس پیدا کند زیرا انعکاس خدمات دولت، انعکاس خدمات و زحمات نظام  جمهوری اسلامی است و سبب تقویت نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی باید به نحو احسن و در قالب نمایشگاه‌ها و شب شعر در هفته دولت منعکس شود تا نسل جوان و نوجوان بیشتر با این خدمات و زحمات نظام جمهوری اسلامی آشنا شوند.

حمیدوند به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت 11 خانه بهداشت روستایی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان، هشت مرکز جامع خدمات سلامت در مراکز روستایی و شهری با اعتبار هشت میلیارد تومان که دو مرکز جامع خدمات سلامت در حال حاضر آماده بهره‌برداری است، افتتاح می‌شوند.

وی عنوان کرد: کلنگ‌زنی و جانمایی ستاد شبکه بهداشت، افتتاح پد بالگرد بیمارستان آیت الله علیمرادیان، کلنگ‌زنی دو مرکز جامع خدمات سلامت در گلشن و خیابان حافظ و کلنگ‌زنی ساختمان ام.آر.ای بیمارستان شهید قدوسی نیز در ایام هفته دولت انجام می‌شود.

حمیدوند بیان کرد: کلینیک تخصصی میدان امام خمینی(ره) با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود و به احتمال زیاد بیمارستان آیت‌الله قدوسی نیز در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در حوزه بنیاد مسکن نیز دو پروژه فاز اول بهسازی روستای اسدآباد گیان و روستای حسین‌آباد باباقاسم با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

حمیدوند تصریح کرد: پروژه آبرسانی به روستای شهرک با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان از پروژه‌های حوزه آبفار شهرستان در هفته دولت افتتاح می‌شود و در حوزه اداره برق نیز 17 پروژه افتتاح و پنج پروژه نیز در این ایام در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: آسفالت راه روستایی میانگران و مسکن مهر 42 واحدی شهرک شهید حیدری نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود و محوطه سازی مسکن مهر باروداب نیز در صورتی که تامین اعتبار شود به اتمام می‌رسد و در اول مهر ماه امسال آماده بهره‌برداری است.

حمیدوند تاکید کرد: گازرسانی به سه روستای شهرستان نهاوند نیز با اعتباری بالغ بر 88 میلیون تومان در ایام هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: مرکز نگهداری معلولین شهرستان نهاوند نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود و خانه سالمندان نهاوند که خیرساز است و تاکنون برای ساخت و تجهیز آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان