اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. تير 1396 - 20:24   |   کد مطلب: 25769
رئیس اداره‌ پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش همدان:
دریافت وجه اضافی در مدارس دولتی همدان بدون رضایت اولیا ممنوع است
رئیس اداره‌ ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش همدان گفت: دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی همدان به جز هزینه کتاب و بیمه‌ حوادث دانش آموزان بدون رضایت اولیا ممنوع است.
رئیس اداره‌ پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش همدان

به گزارش صبح الوند، حسن رجبی با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از ۶ خردادماه، اظهارکرد: ثبت نام دوره‌ متوسطه‌ اول نیز بلافاصله بعد از امتحانات آغاز شده و متوسطه‌ دوم نیز پس از هدایت تحصیلی انجام می شود.

رجبی با بیان اینکه ثبت نام میان دوره ای ها به صورت سیستماتیمک و بدون نیاز به حضور اولیا انجام خواهد شد، افزود: نام نویسی دانش آموزان در مدارس تا پایان مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به سنجش سلامت نوآموزان، گفت: اولیای دانش آموزان پایه‌ اول ابتدایی پس از ثبت نام اولیه باید به پایگاه های سنجش برای انجام معاینات پزشکی مراجعه کنند.

وی با تأکید بر ممنوعیت دریافت هرگونه وجه اضافی به غیر از هزینه های بیمه و کتاب  در مدارس دولتی، گفت: مدارس خاص تابع دستورالعمل های خودشان هستند.

رئیس اداره‌ ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان رعایت محدوه جغرافیایی را شرط لازم برای ثبت نام مدارس به غیر از هنرستان ها و غیردولتی ها دانست و عنوان کرد: مدارس خاص با آزمون ورودی دانش آموز می پذیرند و برگزاری آزمون و مصاحبه در مدارس عادی و دولتی ممنوع است.

اننتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان