اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 25261
استاندار همدان با بیان اینکه کار کردن در استان همدان سخت است، گفت: هیچ واحد تولیدی به خاطر سختگیری بانک‌ها، امور مالیاتی و شهرداری‌ها نباید تعطیل شود.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد ناصر نیکبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: با توجه به اعتماد مردم به دولت و به‌رغم مشکلاتی که مردم با آن روبه‌رو بودند باز هم این دولت را انتخاب کردند بنابراین دیگر پذیرفتنی نیست که هیچ واحد تولیدی به‌خاطر سختگیری بانک‌ها، امور مالیاتی، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها، تعطیل شود.

وی با بیان اینکه رویه گذشته در امور مالیاتی باید فراموش شود، گفت: حقوق مالیاتی و حقوق دولت باید دنبال و وصول شود اما هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود باید کاری کرد که تا پایان دولت دوازدهم دیگر مسائل اشتغال و بیکاری از اولویت‌های کشور نباشد.

استاندار همدان با بیان اینکه همه باید برای مملکت و مردم خدمت کنیم، افزود: شرایطی مانند انتخابات، نباید آدم‌ها را تغییر دهد و در کار، احتیاط پیشه کنند اما احتیاط تا مشخص شدن نتیجه انتخابات را در رفتار چند مدیرکل و مدیر بانکی استان مشاهده کردم.

وی گفت: در احیایء فولاد آلیاژی ملایر همه کمک کردند و این روند باید ادامه پیدا کند چراکه برای تولید و اشتغال همه باید همکاری کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه گاهی اوقات انسان برای تولید باید ایثار کند، اظهار داشت: گاهی اوقات می‌گویم در استان همدان کار کردن سخت است، باور نمی‌کنید، فولاد آلیاژی تقاضای ورشکستگی کرده بود و اگر دنبال آن می‌رفت، طلب هیچ‌کس وصول نمی‌شد اما اکنون با تولید می‌تواند بدهی‌ها و مالیات را بدهد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه انتخابات تمام شد، بیان کرد: اکنون باید رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود و کشور و استان را بهتر بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان