اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 9:45   |   کد مطلب: 25107
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان:
سند 2030 لزوم برکناری این دولت را تایید می کند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر هیچ موردی در این دولت نبود فقط این سند 2030 لزوم برکناری ان را تایید میکند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان

به گزارش صبح الوند، آیت الله موسوی اصفهانی در همایش اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران همدان اظهار داشت: با انتخاب خود در واقع  سرنوشت مملکت را به دست کسی میسپاریم که صاحب اختیار ۸۰ میلیون نفرجمعیت است و چهار سال باید تمام ادارات و نهادها تاثیر گذار باشند.

 

*چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند

وی با اشاره به سند 2030 که توسط مسئولان دولت امضا و در حال اجرا بود گفت : چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند تا این که رهبر عزیز با ان دلسوزی و دل پرخون نگران از امضای سند ۲۰۳۰ باشد.

 

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: خواهران این سند را دیده اند و مسئولین این دولت آن را امضا کرده و دستور اجرا داده اند که خلاف اعتقادات اسلامی است.

 

وی تاکید کرد: اگر هیچ موردی در این دولت نبود ، فقط این سند لزوم برکناری ان را تایید میکند.

 

*باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  در ادامه اظهار داشت: باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد .

 

آیت الله موسوی اصفهانی گفت : در این برجام که چشم دولت به بیگانه بود ،تصویب کردند و بعضی مذاکره کنندگان حتی خط قرمزها را زیر پا گذاشتند و باید پاسخگو باشند.

 

وی با بیان این که مومن کسی است که تابع رهبرش این باشد، اظهار داشت: مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که فتنه خط قرمز ماست و هنوز سران فتنه اظهار پشیمانی نکرده اند و اینان گفتند که آشتی ملی داشته باشیم.

 

*رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  تاکید کرد: حتی رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد. حالا در تبلیغات از سران فتنه اسم برده میشود و دنبال فتنه ای دیگر هستند.

 

آیت الله موسوی اصفهانی  در ادامه گفت : سخنگوی دولت در خصوص یکی از نجومی بگیرها  عنوان می کند که اینها ذخایر نظام هستند.

 

وی افزود: این دولت با مسئله بیکاری و خانه نشین شدن جوانان و ورود قاچاق حتی به دست بعضی وزرا و تعطیلی کارخانه ها و مسئله مسکن مهر و افرادی که بیکار شده اند  وضعیت اقتصادی را برای جامعه ایجاد کرده  ان گاه در تبلیغات  برای خود مسایلی را مطرح میکنند که "ما خیلی برای اقتصاد مملکت کار کردیم."

 

باید همه در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  همچنین بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد و افزود: عبادت فقط نماز و روزه و حج و حجاب شخصی نیست . بلکه مسئله جهاد و تلاش برای اسلام و جبهه رفتن عین مسایل سیاسی هست و این واقعیت قران است که سیاست ما عین دیانت ماست .

 

آیت الله موسوی اصفهانی  با بیان این که خداوند متعال در قران کریم خطاب به پیامبر اکرم میفرماید: "جهاد کن در مقابل کفار و بایست و نرمش نشان نده." اظهار داشت : با اینکه پیامبر رحمت العالمین است و با اینکه خدا پیامبر را به شخصی لین و نرم تعریف میکند، اما  میفرماید در برابر دشمن غلیظ باش و جهاد کن.

 

وی افزود: لذا باید همه در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان