اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. خرداد 1396 - 23:55   |   کد مطلب: 25267
میرزاده در تشریح جزییات جلسه کمیسیون آموزش:
سند 2030 براساس گزارش وزیر آموزش‌وپرورش از دستور خارج شده است
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزیر آموزش‌وپرورش آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد سند 2030 تقریباً اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شد.
میرزاده در تشریح جزییات جلسه کمیسیون آموزش

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات را تشریح کرد.

وی در این باره گفت: سند 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش، وزیر علوم را در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد سوال قرار دادند.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه متبوعش قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند 2030 شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌گوید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان متفقاً تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان