اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. تير 1396 - 23:51   |   کد مطلب: 25646
مرور خبرها حاکی از آن است که سران مجمع روحانیون با وجود صدور بیانیه دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، در این راهپیمایی ضدصهیونیستی شرکت نکردند.

به گزارش صبح الوند، «روزنامه کیهان» در ویژه های خود نوشت:

برخی سران مجمع روحانیون در فتنه سال ۱۳۸۸ سردمدار جریان ضدانقلاب شدند. این طیف ائتلافی جدید هر چند ادعای اعتراض به تقلب در انتخابات را داشتند اما به تدریج هویت واقعی خود را به نمایش گذاشتند و برحذف اسلام از «جمهوری اسلامی» تاکید کردند.

آشوب‌گران قبل از اینکه به ایستگاه هتاکی به امام خمینی(ره) و سپس ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام برسند، در روز قدس سال ۸۸، شعار ارائه شده از سوی وزارت خارجه اسرائیل ( نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران) را تکرار کردند و به حاشیه‌سازی در راهپیمایی عظیم روز قدس پرداختند.

همین رویکرد اسرائیل‌پسند، موجب لو رفتن ماهیت واقعی دست‌اندرکاران فتنه و آشوب سال ۸۸ شد و موجب انزوای سران فتنه و از جمله کسانی مانند خاتمی شد.

این طیف با عنایت به روشن شدن عمق انزجار ملت ایران از رژیم اشغالگر قدس، طی یکی دو سال اخیر سعی کردند ضمن رد گم‌کنی خود را مدافع آرمان فلسطین و طرفدار برگزاری راهپیمایی روز قدس نشان دهند چنان که مجمع روحانیون در بیانیه‌ای مفصل، ضمن تاکید بر اهمیت راهپیمایی این روز، جملات صریح حضرت امام درباره روز قدس را بازخوانی کرد.

در عین حال، هیچ نشانه‌ای از حضور سران و اعضای اصلی مجمع روحانیون و سایر احزاب سابقاً چپ مدعی خط امام(ره) در راهپیمایی عظیم روز قدس دیده نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان