اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 23:58   |   کد مطلب: 24988
مدیرکل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از پیگیری اوامر رهبر انقلاب درباره سند ۲۰۳۰ از سوی دبیرخانه این شورا خبر داد.
شورای انقلاب فرهنگی

به گزارش صبح الوند به  نقل از تسنیم، عباس میرزاحسینی مدیرکل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نصب‌العین بودن منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: پیروی فرمایش مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» پیرامون سند موسوم به 2030، مطالبه معظم‌له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد.

میرزاحسینی افزود: از همان ابتدای طرح این موضوع در کشور، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بدنه کارشناسی آن، ابعاد مختلف این سند را  مورد بررسی دقیق قرار دادند و مخالفت صریح این دبیرخانه از جانب دبیر محترم شورا پیشتر نیز ابراز شده است.

مدیرکل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب در این زمینه است و خط‌مشی این شورا همواره براساس رهنمودهای معظم‌له بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره پیگیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری است و در این مورد نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اولین جلسه شورا نسبت به اجرای این اوامر، اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان