اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1396 - 23:19   |   کد مطلب: 24942
استاندار همدان گفت: در سیلیس به دنبال کار در صنایع پایین دستی باشید، خام فروشی دردی را دوا نمی‌کند و هر مقدار وام برای صنایع پایین دستی و نوسازی تکنولوژی در حوزه بهره برداری بهتر از سیلیس لازم باشد، تامین می‌شود.
 نظر استاندار همدان درباره فعالیت معدن سلیس ازندریان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در جمع معلمان شهر ازندریان ملایر اظهار داشت: هرچه داریم، آموخته‌ایم و یادگرفتیم از محضر معلمان بوده است.

وی با بیان اینکه انبیا به شغل معلمی افتخار می کنند، گفت: استاد شهید مطهری ، هم یار امام و هم امین و همراه امام(ره) بود و در صیانت از انقلاب، روشنگری‌های بسیاری داشت.

استاندار همدان افزود:انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بود زیرا همه به فرهنگ و ایثار و افقی روشنتر دعوت می شدند .

وی با بیان اینکه هدف همه دولت‌ها خدمت است البته برخی منحرف می شوند که خطرناک است، افزود: برخی دولت‌ها هم در حد توان راه مستقیم را ادامه می‌دهند و در تحقق وعده‌ها می‌کوشند.

نیکبخت گفت:مردم ایران مردم حق بینی هستند دولت تدبیر و امید ، کشور را با رشد اقتصادی منفی بیش از 6 درصد و تورم بالای 40 درصد تحویل گرفت که شرایط نامناسبی بود اما دولت تدبیر و امید شروع به کار کرد و پیش رفت.

استاندار همدان گفت: دولت با همان نداری ، طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد که تا به امروز سهم استان همدان، 500 میلیارد تومان است . اقتصاد کشور، آوار شده بود اما امروز راه آهن به همدان و نهاوند رسیده و 870 واحد تولیدی احیا شده است.

وی با اشاره به بازگشایی فولاد جعفری در ایام نیمه شعبان گفت: با سرمایه خارجی، پس از برجام در همدان نیروگاه خورشیدی احداث شده است البته برخی وعده‌های ناشدنی، کار دولت نیست و باید کار اساسی کردچراکه با بازسازی مملکت و قرار گرفتن ایران بر ریل توسعه، کشور افق روشنی را پیش رو دارد.

استاندار همدان، با بیان اینکه تکمیل کمربندی  ازندریان از هفته آینده شروع و هزینه آن هم تامین می‌شود گفت:دوشنبه آینده رئیس جمهور به استان همدان می آید.

نیکبخت گفت: روکش آسفالت شهر ازندریان را بنیاد مسکن از ده روز آینده انجام خواهد داد و سازمان جهاد کشاورزی، مرمت و بازسازی قنات را انجام می‌دهد.

وی افزود: برای آبیاری کم فشار باغات هر مقدار اعتبار لازم باشد ، رایگان در اختیار گذاشته می‌شود و جابجایی تیرهای برق را  شرکت برق انجام می‌دهد.

استاندار همدان پیوست زیست محیطی طرح‌ها بسیار مهم دانست و گفت: در سیلیس به دنبال کار در صنایع پایین دستی باشید، خام فروشی دردی را دوا نمی‌کند و هر مقدار وام برای صنایع پایین دستی و نوسازی تکنولوژی در حوزه بهره برداری بهتر از سیلیس لازم باشد، تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان