اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1396 - 23:18   |   کد مطلب: 24920
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: 18 اردیبهشت‌ماه مصادف با روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نام نویسی جوانان در تمام کتابخانه‌های استان رایگان است.
عضویت جوانان در کتابخانه های همدان

به گزارش صبح الوند، عاطفه زارعی اظهار کرد: باید با فراهم کردن امکانات، زمینه رشد و ارتقای جوانان را در جامعه فراهم کنیم و عضویت رایگان جوانان در کتابخانه‌ها اقدامی در راستای ارائه خدمات رایگان به جوانان است.

وی با تاکید بر ارتقای سطح مطالعه در جامعه به آغاز هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم فرهنگ ‌دوست همدان نیز به این امر توجه لازم را داشته باشند.

زارعی با بیان اینکه این جشنواره در چند بخش مختلف از کودک تا بزرگسالان برگزار می‌شود افزود: مطالعه و کتابخوانی در توسعه و پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است و جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی کتاب‌های خوب و ارزشی در بالا رفتن سرانه مطالعه و ارتباط بیشتر و عمیق تر جوانان با زندگی اهل بیت(ع) تاثیرگذار است.

هم اکنون 111 کتابخانه نهادی، مشارکتی و مستقل با بیش از یک میلیون و 169 هزار کتاب در استان همدان فعال است و حدود 60 هزار و 780 عضو فعال از خدمات امور کتابخانه های استان همدان استفاده می کنند و 3.46 درصد جمعیت استان در کتابخانه ها عضو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان