اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. اسفند 1395 - 22:45   |   کد مطلب: 24155
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:
۱۰ هزار نفر در نشست‌های کتابخوان همدان حضور یافتند
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری ۹۹۲ نشست کتابخوان از سال گذشته تا کنون خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر در نشست‌های کتابخوان همدان شرکت کردند.
۱۰ هزار نفر در نشست‌های کتابخوان همدان حضور یافتند

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم،عاطفه زارعی بعد از ظهر امروز در نشست کتابخوان با عنوان "اسوه‌های فاطمی" اظهار داشت: از سال گذشته نشست‌های کتابخوان در قالب‌های مختلف از جمله نشست‌های ویژه، تخصصی، مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای برگزار شده که می‌توان گفت در سطح استان بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

زارعی با اشاره به اینکه برگزاری سلسله‌نشست‌های کتابخوان باعث اشاعه اندیشه مکتوب در راستای تعمیق اندیشه‌های ایرانی- اسلامی می‌شود، بیان کرد: ارزش‌هایی که در جامعه شکل گرفته و به شکل مکتوب درآمده است اگر به صورت شفاهی ارائه شود، در راستای نهضت مطالعه راه درستی را در پیش گرفته‌ایم که این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

وی با تاکید بر نقش مرحومه دباغ، بانوی مبارز و انقلابی همدان در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تعریف رفتارهای کتابخوانی و دعوت جامعه به کتابخوانی باعث توسعه کتابخوانان در مرزهای مختلف می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی همدان از برگزاری 922 نشست کتابخوان از سال گذشته تاکنون در استان خبر داد و افزود: بیش از 4 هزار عنوان کتاب از تیرماه سال 94 در قالب نشست کتابخوان به اشتراک گذاشته شده است.

زارعی بیان کرد: در این نشست‌ها حدود ‌10 هزار نفر از مردم همدان شرکت کرده‌اند که امیدواریم با اشاعه اندیشه‌ها و تعریف مسیرهای مطالعاتی در راستای نوپایی جامعه ایرانی اسلامی گام برداریم.

در ادامه این مراسم مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: مبارزه، اسارت، خروج از وطن و بازگشت به وطن مرحومه حدیدیچی که در بخش‌‌های مختلف کتاب‌های زندگینامه ایشان به خوبی به تصویر کشیده شده است.

وی عنوان کرد:‌ این کتاب به فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع)، نمایندگی سه دوره مجلس، نماینده امام راحل در سفر به شوروی و رساندن پیام تاریخی به گروباچف اشاره کرده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان