اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. فروردين 1396 - 9:42   |   کد مطلب: 24448
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: امسال تصادفی در رابطه با اتوبوس و مینی‌بوس در جاده‌های همدان به ثبت نرسیده است.

به گزارش صبح الوند، رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خوشبختانه امسال تصادفی در رابطه با اتوبوس و مینی‌بوس در جاده‌های همدان به ثبت نرسیده است، خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که تا امروز تصادفی در این زمینه گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان از آن دارد که رانندگان این دو وسایل نقلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده‌اند، گفت: رانندگان اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های استان سالم‌ترین رانندگان وسایل نقلیه در کشور شناخته شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه ما همواره از این رانندگان تست اعتیاد می‌گیریم و در این زمینه کنترل لازم وجود دارد، در ادامه گفت: دو مشکل اساسی در وقوع تصادفات وجود دارد که اگر جدی گرفته شود کمتر شاهد این جریان خواهیم بود.

وی در تشریح این مطلب گفت: رانندگان  قبل از مسافرت حتماً هشت ساعت خواب را مورد توجه قرار دهند چراکه اکثر تصادفات به علت خواب‌آلودگی رخ می‌دهد.

عزیزی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در ساعت 14 تا 16، 19 تا 21 و 5 تا 7 گزارش شده است، افزود: بستن کمربند ایمنی از سوی تمام سرنشینان خودروها از دیگر موضوعات حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر لزوم تهیه صندلی کودک برای کودکان در داخل خودرو، گفت: اغلب مواجه شده‌ایم که کودک از خودرو به بیرون پرت شده و والدین نتوانسته‌اند به هنگام وقوع تصادف از آنها مواظبت کنند که توصیه می‌کنم حتما صندلی کودک در داخل خودرو تهیه شود که البته هزینه چندانی نیز ندارد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اهمیت به رانندگی با سرعت مطمئنه افزود: احساس امنیت بالا همواره حادثه می‌آفریند بنابراین باید به هنگام رانندگی در جاده‌ها احتمال خطر را نیز داد و با اطمینان رانندگی کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان