اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1401 - 11:00   |   کد مطلب: 36395
نشست تبیینی بررسی لایه های پنهان اتفاقات اخیر با حضور حاج عظیم ابراهیم پور 9بهمن ماه در همدان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، سردار عظیم ابراهیم پور گفت: از بدو خلقت آدم جبهه حق و باطل تشکیل شد که جبهه حق آدم و جبهه باطل شیطان، هابیل و قابیل

وی افزود: از اول خلقت هابیل وقتی کشته می شود ادامه نسل بدین صورت است که هابیل در یک روستا و قابیل و جبهه باطل در یک روستای دیگر که تقابل بین حق و باطل از همان زمان شکل می گیرد. 124000پیغمبر بدون وقفه مقابل جبهه باطل است که بعد از غیبت کبری جبهه باطل وجود دارد تا به امروز ، موسی از بنی اسرائیل بود که یهوا فرزند یعقوب بود که فرزندان بنی اسرائیل را کشتند وقتی به موسی رسیدند چون شریعت داشتند آن را نکشتند بنابراین تصمیم گرفتند شریعت او را از درون متلاشی کنند.

وی ادامه داد: در زمان عیسی بزرگ یهودیان پلوس یهودی بود ، که به یارانش اعلام می کند جانشین من پتروس است، نفوذ دین یهود از این زمان شروع می شود.

ابراهیم پور افزود: یهود از طریق ارتباطاتی که با اجنه دارند مطلع می شوند پیامبر آخر از نسل کیست؟ بنابراین تصمیم به نابودی آن می کنند.

وی گفت: چرا یهود تلاش می کند یزید حرام زاده باشد؟ چون کسانی که حرام زاده هستند می توانند مقابل امام بایستند.

ابراهیم پور گفت: یهود طراحی شده تا اسلام را نابود کند و رها هم نمی کند، در سال 1945 پایان جنگ جهانی دوم بود، جنگ جهانی دوم که تمام شد دو کشور می ماند امریکا و شوروی ، که یهود در جنگ جهانی اول در انگلیس بودند و بعد به امریکا کوچ کردند، حالا که متوجه افول امریکا شدند به کشورهای چین و کره کوچ می کنند.

وی افزود: فروپاشی شوروی 1990 اتفاق می افتد و جهان قرار بود تک قطبی شود . 1979 اتفاقی پیش آمد که اجازه نداد تک قطبی رخ دهد و آن انقلاب اسلامی بود، که با آمدن انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل به طور جدی مقابل هم صف کشیدند. تحلیل گر سیاسی گفت: جبهه حق و باطل بعد از انقلاب اسلام ناب و یهود است، رژیم صهیونیستی یگان عملیاتی یهود در غرب آسیاست.

وی افزود: یهود یعنی امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستیف استکبار جهانیف نظام سلطه، فراماسونری، جریان وهابیت که یگان عملیاتی یهود در اهل سنت است وهابیت که یگان عملیاتی یهود در بین شیعیان است.

ابراهیم پور گفت: دو مکتب اسلام و یهود مقابل هم هستند که برای مدیریت جهان برنامه دارند، در دنیا دو مکتب برای مدیریت جهان برنامه دارد یک مکتب حق انقلاب اسلامی و دیگری یهود، که البته شیعه برای مدیریت جهان به شدت به وحدت شیعه و سی احتیاج دارد و این وحدت یک حرکت استراتژیک است.

وی افزود: مبارزه ما با استکبار یک نبرد جهانی است، بعد از انقلاب یهود 52 کودتا در ایران راه انداختند. 17000شهید ترور، بمب و انفجار و غیره 8 سال جنگ با 36کشور که از 19 کشور اسیر داشتیم، حسن باقری به رزمنده ها می گفت تا می توانید از عراقی ها نکشید و اسیر بگیرید چرا که برای انقلاب اسلامی عراق نیاز داریم و حالا موکب مشترک داریم.

وی تاکید کرد: افق و نگاه امام و رزمنده ها مشترک بود بنابراین افق نگاه ما هم با رهبری امروز باید یکی باشد. ابراهیم پور افزود: اولین گام لیبرالیسم اقتصادی بود که آغاز دولت هاشمی شروع لیبرالیسم اقتصادی بود که 150 میلیارد دلار از صندوق بین المللی قرض کرد که این صندوق متعلق به یهود است.

وی گفت: اولین خواسته این صندوق کنترل جمعیت بود که در استانها و شهرهای مختلف خانوادها را به عقیم سازی تشویق کردند که نسل ما نسل سید خراسانی ایم و باید نسل ما از بین برود و از طرف دیگر یمن هم این

ابراهیم پور گفت: سیاست پیاده شود که همه را ارتش امریکا واکسن زد و با روپوش یونیسف کل یمن وبا گرفت و بعد از چند ماه واکسن دوم حاوی ویروس عقیم سازی بود و لشکر یمانی را می زند.

وی افزود: با بهاییت نباید مبارزه شود و 8 وزیر بهایی در ایران داشتیم که خیانت های فراوانی را به کشور کردند. سردار ابراهیم پور افزود: اقتصاد کشور چرا درست نمی شود؟ چون اقتصاد برپایه اقتصاد لیبرالی است که به نفع سرمایه دار می چرخد و رهبری ریل های اقتصاد را سعی دارد که عوض کند؟ وی گفت: دولت روحانی که تمایل چندانی برای تغییر اقتصاد نشان نداد و در دولت رئیسی هم اگر ریل عوض نشود وضع همان است.

ابراهیم پور افزود: لیبرالیسم سیاسی و فرهنگی به همان صورت است که از اختیارات رهبری کم و به اختیارات رئیس جمهور اضافه شود.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان