اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 14:25   |   کد مطلب: 24194
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا خبرداد:
استاندار چهارشنبه به دانشگاه بوعلی می آید
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با اعلام خبر حضور استاندار جهت پاسخگویی به دانشجویان دردانشگاه بوعلی سینا گفت: استاندارد بعد از درخواست های مکرر دانشجویان بوعلی سینا در طول سال سرانجام روز چهارشنیبه در همایش "چنین شد " حضور خواهند یافت.

به گزارش صبح الوند، محمد رضا شیری در گفتگو با صبح الوند با بیان اینکه از ابتدای سال درخواستهایی از استاندار و سایر مقامات مسئول جهت حضور و پاسخگویی به دانشجویان در دانشگاه داشتیم گفت: بالاخره استاندار ، محمد ناصر نیکبخت دعوت ما را پذیرفت و قرار است چهارشنبه در دانشگاه حضور پیدا کند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به شعار سال گفت: با توجه به انکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی بود  و مسئولان باید  بگویند چه شد و چه اقداماتی انجام شده است این دعوت ها صورت گرفته است.

 

و ی با اشاره برگزاری همایش " چنین شد" افزود: از مسئولینی همچون استاندار ، دو نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و اعضای شورای شهر جهت حضور در دانشگاه دعوت شده است که فعلا استاندار حضور خواهند یافت و دانشجویان  در این همایش انتظار استاندار بگویند چنین شد نه اینکه چنین باید بشود.

 

شیری عنوان کرد: رییس شورای شهر هم به دعوت ما پاسخ مثبت داده اند و قرار است در هفته اینده در دانشگاه حضور یابند.

 

وی گفت: همایش "چنین شد" با حضور استاندار در روز جهارشنبه 18 اسفند ، ساعت 14 در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان