اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1395 - 23:15   |   کد مطلب: 24136
قائم مقام جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بوعلي خطاب به استاندار همدان:
چرا در جمع دانشجويان حضور نمي‌يابيد؟
قائم مقام جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه بوعلي با اشاره به بي‌توجهي استاندار همدان به منظور حضور در جمع دانشجويان، خطاب به او گفت: ما تا پايان هفته منتظر پاسخ كتبي شما مبني بر علت منطقي ـ نه منطق دولت تدبير و اميد ـ بر عدم حضور در دانشگاه هستيم كه در صورت بي‌توجهي به اين درخواست بايد منتظر انقلابي‌ترين اقدام جامعه دانشجويي باشيد.
چرا در جمع دانشجويان حضور نمي‌يابيد؟

به گزارش صبح الوند، حسین زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به گذشت 9 روز از دعوت مسئولان و نمایندگان استان برای شرکت در سلسله‌نشست‌های «چنین شد» با محوریت رسیدگی به مطالبات رهبر انقلاب اسلامی و عموم مردم ولایتمدار ایران و پاسخگویی مسؤولان و نمایندگان نسبت به عملکرد خود طی سال اقتصاد مقاومتی و گذشت قریب به چهار سال از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی هیچ گونه پاسخی از جانب میهمانان دعوت شده صورت نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه در رأس این میهمانان باید به شخص جناب استاندار اشاره کرد، گفت: استاندار همدان رکورددار دعوت از سمت جامعه دانشجویی است اما پس از چهار سال مسئولیت‌داری در این استان؛ به هیچ نحوی قائل به پاسخگویی و همفکری با قشر جوان و دانشجوی جامعه نیستند.

 

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی افزود: این دعوت از سمت ما به احتمال قریب به یقین آخرین دعوت و فرصت به استاندار بود تا با حضور خود تمام شائبه‌ها را به پایان رساند و پای سخنان دانشجویان بنشیند.

 

وی تأکید کرد: در غیر این صورت ما منتظر پاسخ کتبی استاندار تا پایان هفته مبنی بر علت منطقی و عقلانی ـ نه منطق دولت تدبیر و امید ـ بر عدم حضورش در دانشگاه هستیم.

 

زارعی خطاب به استاندار با بیان اینکه در صورت بی‌توجهی به درخواست دانشجویان، منتظر انقلابی‌ترین اقدام جامعه دانشجویی باشید؛ گفت: نسبت به سایر مسئولان و نمایندگان از جمله علی تعالی(فرماندار)، مصطفی رسولی(شهردار)، حمیدرضا حاجی‌بابایی (نماینده مجلس)، امیر خجسته (نماینده مجلس) و رضا میرزایی(رئیس شورای شهر) که با عدم پاسخ خود و حضور در جلسه قصد بی‌اعتنایی به مطالبات رهبری را دارند هشدار می‌دهیم بیش از این صبر دانشجویان انقلابی را نسنجند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان