اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1395 - 7:51   |   کد مطلب: 23690
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان
هويت پايتخت تاريخ و تمدن را حفظ کنيم
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان گفت : در بحث شهرسازي و معماري بايد شان و هويت پايتخت تاريخ و تمدن را حفظ کنيم .

به گزارش صبح الوند، محمودرضا عراقي  در آئين قدرداني و معارفه معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرمانداري همدان با بيان اينکه، محور توسعه هر جامعه‌اي نيروي انساني است، اظهار کرد: نيروي انساني براي اينکه بتواند در کار خود موفق باشد و کار خود را به خوبي انجام دهد بايد تخصص، تعهد و اخلاق داشته باشد.

 

وي با بيان اينکه مديريت امروزي با مديريت 50 سال گذشته بسيار متفاوت است، افزود: اگر در مديريت امروزي تخصص و نحوه تعامل وجود نداشه باشد در کار مديريت موفقيتي وجود نخواهد داشت.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان با تاکيد بر اينکه يک مدير‌ حرفه‌اي براي موفقيت در کار خود بايد تعامل داشته باشد، يادآور شد: بسياري از مديران در انجام کار خود انگيزه دارند و به گونه‌اي شيفته خدمت هستند نه قدرت.

 

وي با اشاره به اينکه مديراني که در اثر لياقت خود پستي را قبول مي‌‎کنند و به جايي يا کسي وابسته نيستند قدرتمندتر عمل مي‌کنند، گفت: مديران نبايد تحت تاثير قدرت خارج از سيستم باشند.

 

عراقي با بيان اينکه کساني که به پستي مي‎‌رسند بايد با همه قدرت‌هاي سازماني و ساختاري که نظام جمهوري اسلامي تعيين کرده‌ است احترام بگذارد، ادامه داد: يکي ديگر از عوامل موفقيت در کار مديريت کسب اعتماد و به خصوص اعتماد مردم با اطلاع‌رساني صحيح  است.

 

وي با بيان اينکه مديران حق اطلاع‌رساني خارج از ضابطه کاري خود را ندارند، خاطرنشان کرد: بايد آنچه که واقعيت دارد را با دلگرمي اطلاع‌رساني کنيم.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان با بيان اينکه اگر پروژه‌هاي افتتاح شده و کلنگ‌زني شده سه سال گذشته را مقايسه کنيم بيشتر کارها در حوزه بهره‌برداري بوده تا کلنگ‌زني، گفت: بايد با اطلاع‌رساني واقعيت‌‌ها و به نفع مردم جلو رفت.

 

وي با بيان اينکه دولت خود را متعهد مي‌داند پروژه‌هاي عمراني نيمه‌کاره را تکميل کند، ادامه داد: سياست دولت بر اين است که پروژه‌هاي نيمه‌کاره و هدفمند به بهره‌‌برداري برسد.

 

عراقي با بيان اينکه بخش‌هاي خصوصي بايد بيشتر از بخش‌هاي دولتي وارد عمل شوند، تصريح کرد: اعتبارات دولتي مي‌تواند محرکي براي اعتبارات بخش خصوصي باشد.

 

وي در ادامه با اشاره به اينکه در سه سال گذشته جلسات متعددي در راستاي شهرسازي برگزار شده است و ساخت و سازها بايد براساس معماري ايراني- اسلامي باشد ، افزود:. در بحث شهرسازي و معماري بايد شان و هويت پايتخت تاريخ و تمدن را حفظ کنيم .

 

عراقي با بيان اينکه در حاشيه شهر نيز بايد اتفاقات خوبي رخ دهد، ادامه داد: دولت، سند بازآفريني را تنظيم کرده و مناطقي که در اين طرح قرار گرفته‌اند مشخص شده‌اند.

 

وي ادامه داد: در سال‌هاي آينده اعتبارات شهري به سمت نقشه‌هايي که از قبل طراحي شده است اختصاص خواهد يافت.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان با بيان اينکه با طراحي سند بازآفريني اتفاقات خوبي در شهرها و به خصوص شهر همدان ايجاد خواهد شد، يادآور شد: مشاور شهرباغ همدان مشخص شده و مشاور قوي براي اين کار انتخاب شده است.

 

وي با اشاره به سفر رياست جمهوري به استان همدان و دستاوردهاي اين سفر گفت: راه‌آهن يکي از پروژه‌هايي بود که به دليل نبود ريل نيمه‌کاره باقي مانده بود اما با برجام توانستيم ريل‌هاي راه‌آهن را خريداري کنيم.

 

عراقي با بيان اينکه در اتمام پروژه‌هاي عمراني نبايد به طور قاطعانه زمان تکميل و افتتاح را بيان کرد، افزود: پروژه راه‌آهن همدان تا فروردين يا ارديبهشت ماه سال آينده افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

 

وي با بيان اينکه بيمارستان اکباتان به دليل اعتباري به حالت رکود درآمده بود اما اکنون فعال است، يادآورشد: بيمارستان اکباتان مشکل اعتباري ندارد و به سرعت در حال انجام کار است و در کمترين زمان به اتمام مي‌رسد.

 

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار همدان در پايان با بيان اينکه بايد با تعهد و شجاعت براي مردم زحمت کشيد و به آنها خدمت کرد، گفت: عده‌اي به دنبال اين هستند که دايره ياران انقلاب را کم جلوه دهند در حالي که اين دايره بسيار گسترده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان