اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 26269
نیروهای شهرداری‌های استان همدان ‌معلوم نیست‌ چگونه جذب ‌شده‌اند

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمودرضا عراقی بعد از ظهر امروز در جلسه رونمایی از ناوگان ماشین آلات شهرداری نهاوند که در محل سالن اجتماعات شهرداری نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر نهاوند به عنوان یک فرصت برای توسعه شهر است که اعضای شورای شهر باید با بررسی گزینه‌ها کسی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که به نفع شهر نهاوند باشد.

وی خطاب به اعضای شورای دوره پنجم شهر نهاوند تصریح کرد: اعضای دوره پنجم شورای شهر نهاوند اگر با هم هماهنگ عمل کنید و با شهردار و فرماندار نیز هماهنگ و متحد باشید قطعا دوره کاری درخشانی در پیش رو دارید.

عراقی افزود: ما بارها به اعضای شورای شهر اعلام کرده‌ایم که از شما ابتکار و از ما انعطاف، زیرا در کمیسیون ماده 5 شهرسازی ما می‌توانیم کمک‌های زیادی داشته باشیم و اگر اعضای شورای شهر دوره پنجم نهاوند طرح‌های بزرگ برای توسعه شهر نهاوند بیاورند ما نیز به آن‌ها کمک می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در بحث توسعه شهرستان نهاوند، توسعه استان و پروژه‌هایی که برای مردم و به نفع مردم اجرا می‌شود تا آنجایی که امکان دارد برای انجام این پروژه‌ها کمک می‌کنیم.

معاون عمرانی استانداری بیان کرد: اعضای شورای شهر دوره چهارم نهاوند در انتخاب آقای یوسفیان رو سفید بودند و آقای یوسفیان نیز عملکرد خوب و موفقی داشتند.

عراقی اظهار داشت: شوراهای اسلامی مهمترین سرمایه‌ها و نهادهای اجتماعی در خدمت مردم هستند که برای توسعه باید شجاعانه مسئولیت‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید در چارچوبی که قانون در اختیار آن‌ها قرار داده حرکت کنند و نباید اجازه دهند که کسی با اهداف سیاسی و اهدافی غیر از نفع مردم بیاید و بر تصمیمات آن‌ها تاثیر بگذارد.

عراقی افزود: اعضای شورای دوره پنجم شهر نهاوند باید ظرفیت‌های خود را افزایش دهند و بیشتر به اخلاق حرفه‌ای عمل کنند که دست‌آویزی دست عده‌ای که علاقه‌مند به کار کردن شورای شهر نیستند ندهند.

معاون عمرانی استانداری عنوان کرد: هیچ جای استان به اندازه نهاوند دارای ظرفیت‌های کشاورزی و آب فراوان نیست و برای توسعه این شهر خودتان باید بخواهید و ما نیز در حد مقدوراتمان به نهاوند توجه داریم و به توسعه آن کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: همه مسئولان باید اتحاد، همدلی و سرمایه‌های انسانی را حفظ کنند و از این ظرفیت‌ها برای توسعه شهر نهاوند استفاده کنند.

عراقی تاکید کرد: در گذشته معلوم نبود که نیروهای شهرداری چگونه جذب می‌شدند و نوع نیروها مشخص نبود ولی با تلاش‌هایی که انجام شد اکنون یک بانک اطلاعاتی در شهرداری‌ها داریم که نوع نیروها مشخص شده و سعی کرده‌ایم طوری عمل کنیم که اعتمادها را جذب کنیم و بر اساس آزمون‌ها نیروهای شهرداری جذب شوند.

وی افزود: در حال حاضر تمام گزینش‌ها و آموزش‌هایی که برای شهرداری‌ها انجام می‌شود بدون اعمال سلیقه‌ بوده زیرا بزرگترین سرمایه نظام اعتماد مردم است که ما بایدآن را حفظ کنیم.

اعضای شورای شهر نهاوند با ماندن  یوسفیان موافق هستند

سخنگوی شورای شهر دوره چهارم نهاوند و عضو شورای شهر دوره پنجم نیز در ادامه این جلسه گفت: همه اعضای شورای شهر دوره پنجم نهاوند برای ماندن مجدد آقای یوسفیان به عنوان شهردار نهاوند اتفاق نظر دارند.

عبدالعلی ملکی اظهار داشت: نگاه ما به عنوان اعضای شورای شهر نگاه توسعه‌ای است و توسعه با افراد توسعه‌مدار شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان اعضای شورای شهر از زحمات آقای یوسفیان تشکر می‌کنیم و ایشان نشان دادند که در زمینه مدیریت شهری موفق عمل کرده‌اند.

ملکی افزود: در حال حاضر گزینه‌های زیادی برای انتخاب شهردار نهاوند داریم ولی ما تلاش داریم که آقای یوسفیان شهردار نهاوند بماند و در عرصه مدیریت شهری ما را یاری کنند زیرا حضور ایشان به عنوان شهردار نهاوند می‌تواند روحیه امید را در عرصه مدیریت شهری زنده کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان