اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 24110
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري همدان بر برنامه ريزي شهرداري ها براي ارائه خدمات مطلوب با تمام توان و ظرفيت، به مسافران نوروزي تاکيد کرد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري همدان:

به گزارش صبح الوند،محمود رضا عراقي در همايش شهرداران استان،  گفت: شهرداران با همکاري اداره کل امور اقتصادي و دارايي و سازمان برنامه و بودجه استان، از ظرفيت بوجود آمده و مصوبه اخير دولت تدبير و اميد مبني بر تعيين تکليف بدهي دولت به شهرداري ها در قالب استفاده از اوراق صکوک اجاره، استفاده کرده و تمهيدات لازم را براي اجرايي شدن داشته باشند.

 

وي افزود: با توجه به فرارو بودن انتخابات، شهرداران بي طرفي شهردار و مجموعه شهرداري را رعايت کرده و تمهيدات لازم را براي بهتر برگزار شدن انتخابات بعمل آورند.

 

همچنين در اين جلسه، سيد حسين جعفري، سرپرست دفتر امور شهري و شوراها نيز از صدور مجوز دولت مبني بر تبديل وضعيت کارکنان قراردادي شهرداري ها خبر داد و از اقدامات انجام شده توسط دفتر امور شهري و شوراها گزارشي را به سمع و نظر حاضرين رساند.

 

سومين همايش شهرداران استان در هفتم اسفند ماه با حضور شهرداران سراسر استان و مديران کل حوزه معاونت امور عمراني و ميهمانان ويژه همايش، سيد ناصر محمودي مدير کل امور اقتصادي و دارايي و علي مالمير مدير کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان، به رياست مهندس عراقي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تشکيل شد.

 

در اين جلسه که به مدت 3 ساعت به طول انجاميد، مديران کل و شهرداران به بيان نظرات و ديدگاههاي خود پرداختند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان