اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. دى 1395 - 20:59   |   کد مطلب: 23352
معاون سیاسی استاندار همدان درگذشت ذخیره انقلاب را به عموم مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهیم الهی تبار در گفتگو با صبح الوند، ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به بیان شخصیت های این ذخیره انقلاب پرداخت و گفت: وی شخصیتی بود که مورد اعتماد حضرت امام (ره) بود و فرماندهی جنگ را به ایشان محول کرده بود.

 

معاون سیاسی استانداری همدان  تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در حساسترین مسائل کشور یار و یاور و از مشاورین امین حضرت امام (ره) بود .

 

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در قبل و بعد از انقلاب خودش و اموالش را  وقف انقلاب کرده بود و در  دوران مبارزه شخصیتی بود که هم در صف اول مبارزین و هم مبارزین را از لحاظ مالی پشتیبانی می کرد .

 

الهی تبار با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی جز اولین کسانی بود که در شورای انقلاب نقش آفرینی کرد گفت: خطبه های آتشین آن در دوران دفاع مقدس امید را در دلهای مردم ایران علی رغم همه سختی هایی که در جنگ  بود زنده  و یاس را به اردوگاه دشمن می برد.

 

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی به دنبال انسجام و وحدت ملی بود گفت: آیت الله  هاشمی شخصیتی بود که در عرصه های مختلف مدیریتی اثر گذار بود و به عنوان یک شخصیت برجسته جهانی از آن نام میبرند.

 

الهی تبار اظهار کرد:آیت الله هاشمی رفسنجانی علی رغم همه مرارت ها و جفاهایی که کشید همچنان ایستاد و از رهبری معظم انقلاب دفاع کرد.

 

وی با بیان اینکه در لحظه های تاریخی انقلاب آیت الله  هاشمی نقش خودش را به زیبایی تمام ایفا کرد گفت: حرکت تاریخی آیت الله هاشمی  رفسنجانی در انتخاب جانشین حضرت امام (ره) در مجلس خبرگان به هیچ وجه فراموش شدنی نیست.

 

معاون سیاسی استانداری همدان  در پایان اظهار کرد: باید بگوییم یار امام به امام پیوست و چه خوش زندگی و دارفانی را وداع گفت  و انشاءالله که خداوند با امامش و همه شهدا محشورش کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان