اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1395 - 8:32   |   کد مطلب: 18569
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: نگاه امنيتي به سازمانهاي مردم نهاد در دولت تدبير و اميد برداشته شد.

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهيم الهي تبار شامگاه يکشنبه در نشست فصلي سازمانهاي مردم نهاد با موضوع نقش سمن ها در مديريت شهري افزود: دولت يازدهم با نگاه تهديد به سمن ها توجه ندارد بلکه سازمانهاي مردذم نهاد را يک فرصت مي داند.

وي اضافه کرد: توجه به سازمانهاي مردم نهاد به يکي از مطالبات و سياستهاي کلان نظام و دولت و به نياز امروزي جامعه تبديل شده است.

وي تاکيد کرد: توجه به سازمانهاي مردم نهاد و مشارکت دادن مردم در قالب تشکلها در تصميم گيريها بايد به يک باور تبديل شود.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اظهار کرد: امروز مديران شهري اذعان مي کنند که بايد زودتر از ظرفيت سمن ها استفاده مي کردند.

الهي تبار افزود: سازمانهاي مردم نهاد يک ظرفيت ارزان قيمت، کم هزينه و خدادادي هستند که بايد از ظرفيت آنها به نحو مطلوب بهره گرفت.

وي تصريح کرد: بزرگان نظام جمهوري اسلامي با تاکيد بر ضرورت مشارکت مردم در تمامي مسايل، حضور و مشارکت مردم و راي و نظر شهروندان را تزئيني نمي بينند.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: رهبري فرزانه انقلاب امسال را اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري کردند که اقتصاد مقاومتي نگاه به ظرفيتهاي دروني دارد.

الهي تبار رفع آسيبهاي اجتماعي را دغدغه اصلي مسئولان نظام دانست و تصريح کرد: در راستاي مقابله با آسيبهاي اجتماعي و اقتصادي به خوبي از ظرفيت مردم استفاده نشده است در حالي که با دخالت مردم در اين حوزه ها توفيق کسب مي شد.

وي افزود: در حال حاضر سازمانهاي مردم نهاد در حوزه مديريتهاي مختلف نقش آفرين هستند و بسيار کم هزينه و ارزان قيمت اهداف را دنبال مي کنند.

وي تاکيد کرد: براي تقويت و افزايش سرمايه هاي اجتماعي و توجه به هويت ملي بايد به تشکلها و سمن هاي مردم نهاد توجه کرد.

معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اظهار کرد: مدير ارشد استان به تشکل هاي مردم نهاد بعنوان يک باور توجه دارند .

الهي تبار در ادامه با تشريح نقش شهيد آيت الله بهشتي در شکل گيري انقلاب عنوان کرد: اين شهيد در مباحث ساختاري و مباني تئوريک خدمات ارزنده اي داشتند.

وي همچنين با گراميداشت روز جهاني قدس، گفت: همه اقشار با حضور در راهپيمايي روز قدس حمايت از مردم مظلوم و ستم ديده فلسطين متجلي مي کنند.

400 سازمان مردم نهاد در همدان ثبت شده است که حدود 60 درصد از آنها فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان