اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 13:44   |   کد مطلب: 23073
استاندار همدان گفت: تاکيد رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتي، تدوين برنامه ششم و ارائه بموقع بودجه سالانه در راستاي توسعه اقتصادي کشور است.

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت  در آيين معارف مديرکل امور اقتصادي استانداري همدان افزود: تمام تلاش خود را بايد بگذاريم تا يک شغل ايجاد شود و از بيکاري حتي يک فرد هم جلوگيري کنيم چرا که اين موضوع بسيار مهم بوده و از وظايف دفتر اقتصادي است.

نيکبخت با بيان اينکه آيا در اين 3 سال ، دولت يک کار خوب هم نداشت که صدا و سيما و برخي رسانه ها آن را بگويند؟ افزود: دولت پس از تحريم هاي ظالمانه در حال انجام کارهايي است که آثار آن را مردم خواهند ديد.

وي تصريح کرد: مي گويند رشد حاصل افزايش فروش نفت است پس اين تاثير و عملکرد دولت را قبول دارند و برخي فراموش کرده اند دولت ،نماينده نظام است و اگر آسيب ببيند و بگوييم خدمتي ارائه نشد يعني نظام خدمتي نداشته است.

وي افزود: البته مردم هميشه به موقع وارد شده و خوب جواب داده اند و براي حل مشکل بيکاري نياز به سرمايه گذاري داريم و بايد شرايط را آماده کنيم تا سرمايه گذاران به استان بيايند.

وي اضافه کرد: خدمت در استانداري، فرمانداري ها و حوزه وزارت کشور ا با دلسوزي و حسن نيت ، تاثيرگذاري بسياري دارد زيرا کارگزار در اين حوزه وظيفه نظارت و هماهنگي در تمام حوزه ها با اطلاع از ماموريت ها و وظايف سازماني آنها رابرعهده دارد و به اين دليل ، مشرف تر و آگاه تر است.

وي با بيان اينکه نيروي هاي استانداري و وزارت کشور نيروهاي ارزشمند و کليدي هستند که بايد قدردان يکايک آنها باشيم افزود: اعتقاد داريم بدون کمک ديگران نمي توان توفيق پيداکرد.

وي ضمن قدرداني از مديرکل سابق امور اقتصادي استانداري همدان اظهار کرد: از توفيقات آقاي فضلعلي اشراف به امور، ممارست در کار و استفاده از تجربيات بودکه به سهم خود از زحمات وي قدرداني مي کنم.

وي تصريح کرد: کادر سازي يکي از کارهاي نيک مدير خوب است و در شرايط حاضر، توسعه اقتصادي کشور و استان از ماموريت هاي اصلي ما است.

استاندار همدان گفت: با زعامت و هدايت مقام معظم و رهبري ، پشتيباني مردم و حمايت خانواده شهدا و تعامل دولت تدبير و اميد با جهان، رشادت‌هاي نيروهاي امنيتي ، ارتش و سپاه و نيروهاي مسلح، ايران امن ترين کشور دنيا است.
نيکبخت ادامه داد: مشکلاتي همچون داعش و تروريست‌ها که براي اسلام هراسي ايجاد شده بودند، دامن گير سازندگان آن شده است و اکنون در اين امنيت ، ايران بايد بتواند مشکلات اقتصادي خود را سامان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان