اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 10:34   |   کد مطلب: 22013
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تبانی های مختلفی در صندوق ذخیره فرهنگیان به چشم می خورد و مدارک دال بر آن است که برخی آقایان در این صندوق علاوه بر تأسیس شرکت های خانوادگی، به خودشان وام داده اند که این وام ها علاوه بر نجومی بودن، سودهای بسیار پایینی دارند که برخی از این اعداد شگفت آور است.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی کمیسیون آموزش و عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص روند تحقیق و تفحص از این صندوق اظهار داشت: کار تحقیق و تفحص از این صندوق شروع شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رقم 8 هزار میلیارد اختلاس از بانک سرمایه صحیح است یا خیر عنوان کرد: تخلفات بسیار گسترده تر از این مقدار بوده و بررسی های اولیه نشان می دهد مشکلات مالی فراوانی در این صندوق وجود دارد.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه رقم دقیق تخلفات با پایان گرفتن روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام می شود گفت: همه شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره بررسی می شوند که برای نتیجه گیری بهتر تقسیم کاری صورت گرفته است.

سلیمی عنوان کرد: تخلفاتی که تا کنون اسناد آن به دست ما رسیده علاوه بر بانک سرمایه مربوط به برخی از شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره هم می شود که تخلفات در این بخش هم بسیار گسترده است.

وی خاطرنشان کرد: تبانی های مختلفی در صندوق ذخیره فرهنگیان به چشم می خورد و مدارک دال بر آن است که برخی آقایان در این صندوق علاوه بر تأسیس شرکت های خانوادگی، به خودشان وام داده اند که این وام ها علاوه بر نجومی بودن، سودهای بسیار پایینی دارند که برخی از این اعداد شگفت آور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان