اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. اسفند 1395 - 15:36   |   کد مطلب: 24223
مدیرعامل شرکت زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان از تخفیف به ویژه به فرهنگیان در سفرهای نوروزی این شرکت خبرداد و گفت: فرهنگیان می‌توانند با پرداخت ۴۰ درصد هزینه، سفر کنند و ۶۰ درصد باقی مانده هم به صورت اقساط از آنها کسر می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سید مرتضی امامی با بیان اینکه شرکت زاگرس متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، اظهار داشت: سهامدار اصلی ما فرهنگیان هستند و کسانی که از 21 اسفند تا  15 فروردین از خدمات این شرکت مسافرتی استفاده کنند به صورت ویژه تخفیف می گیرند به نحوی که تنها با پرداخت 40 درصد هزینه می توانند مسافرت کنند و 60 درصد باقی مانده هم به صورت اقساط 10 ماهه با گرفتن گواهی کسر حقوق از آنها کسر می شود.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای سفر به عتبات عالیات گفت: تورهای یک هفته ای را برنامه ریزی کرده ایم تا فرهنگیان متقاضی بتوانند از این تسهیلات و مسافرتها استفاده کنند و لحظه سال تحویل را در کربلا یا نجف باشند.

 

مدیرعامل شرکت زاگرس با اشاره به ثبت نام 600 خانواده فرهنگی برای اعزام به عتبات این شرکت در ایام تعطیلات گفت:برای سلامت مسافران مان در عراق، تمام موادغذایی را از ایران به آنجا می بریم و محل های اقامت نیز در درجه الف است.

 

وی گفت: به مناسبت تولد حضرت فاطمه (ع) و روز زن ، بانوانی که در بازه زمانی 21 تا 29 اسفند ماه از تورهای مسافرتی عتبات استفاده کنند به ازای هر یک از این بانوان محترم مبلغ 150 هزار تومان تخفیف تعلق می گیرد.

 

امامی با اشاره به اینکه تور ویژه ای هم به مناسبت مراسم سال تحویل و آغاز سال جدید برای سفر به نجف اشرف مدنظرداریم، گفت: در این برنامه قرار است عزیزان علاقه مند لحظه سال تحویل را در کنار حرم مطهر حضرت علی (ع) باشند.

 

وی گفت: ما حتی این آمادگی را داریم که فرهنگیان را در قالب گروههای مختلف به مسافرتهای توریستی و پژوهشی ببریم و فرهنگیان ما از مکان های آموزشی کشورهای دیگر بازدید کرده و احتمالا دوره های آموزشی چند روزه ای هم داشته باشند کما اینکه تا به حال هم چند سفر به مالزی در همین زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان