اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 14:55   |   کد مطلب: 25526
یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بر ضرورت ارائه گزارش اولیه‌ از روند کاری کمیته متبوعش تاکید کرد و خواستار شفاف‌سازی در این خصوص شد.
گزارش اولیه‌ کمیته تحقیق و تفحص

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت به عنوان یکی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن خودانتقادی از روند کاری این، گفت: هم اکنون ضرورت دارد گزارش اولیه‌ای از روند کاری و دستاوردهای کمیته تحقیق و تفحص طی 6 ماه گذشته برای افکار عمومی، جامعه فرهنگیان و نمایندگان مجلس ارائه کند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبالغ متعددی از میزان تخلفات در جریان بررسی تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه و غیره اعلام شده است و از این رو مردم انتظار دارند در این خصوص شفافیت صورت بگیرد، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان بعد از گذشت مدت زمان طولانی از انجام تحقیق و تفحص توقع دارند مسئولان گزارشی در این خصوص ارائه دهند.

 

وی ادامه داد: قاعدتا کمیته تحقیق و تفحص باید پس از گذشت 6 ماه گزارش اولیه‌ای ارائه کند و در صورت نیاز به زمان بیشتر، این مدت افزایش یابد لذا این مهم باید هرچه سریع‌تر محقق شود.

 

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری به منظور بررسی تخلفات بانک سرمایه، خاطرنشان کرد: هم اکنون پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان باز است و روند بررسی امور ادامه داد./

 

پایان پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان