اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 9:40   |   کد مطلب: 22012
درخواست استاندار همدان از محضر رهبر انقلاب:
نيازمند خدمات آيت الله محمدي امام جمعه همدان هستيم
استاندار همدان گفت: از رهبر معظم انقلاب ملتمسانه درخواست دارم و حتي نامه اي در حال تهيه است تا خدمت مقام معظم رهبري برسيم و از ايشان ملتمسانه بخواهيم خدمات آيت الله محمدي ادامه داشته باشد.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت  در شوراي فرهنگ عمومي استان همدان افزود: شايع شده که آيت الله محمدي امام جمعه همدان استعفا کرده اند، اما استعفايي در کار نبوده است.

استاندار همدان تصريح کرد: آرامش کنوني استان همدان و اميدواري مردم به نظام و انقلاب و وحدتي که در استان هست، علاوه بر تاثير سازنده انقلاب ، مرهون نقش سازنده نماينده ولي فقيه در استان است.

وي بيان کرد: آيت الله محمدي با روحيه عالمانه، عارفانه ، صادقانه و ولايتمداري باعث شده اند در اجراي اقتصاد مقاومتي و ايجاد اشتغال هيچ مانعي در استان نبينيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به ميزباني مردم همدان از زائران کربلاي معلي اضافه کرد: بايد به مردم همدان تبريک بگوييم که عاشقانه به زوار اربعين حسيني خدمات دادند.

نيکبخت با بيان اينکه آمادگي کامل براي پذيرايي از زائران کربلاي معلي در شرايط بحران و برف در استان همدان وجود دارد افزود: همه مردم براي بدرقه و پذيرايي از زائران حضور داشتند و اکنون نوبت استقبال است که بايد در اين راستا از همه مردم شريف استان و رسانه ها بويژه صدا و سيما و روزنامه ها قدرداني کرد.

وي تصريح کرد: همه دستگاهها به ارائه خدمات خوب ورود کردند اما قدرداني مضاعف را بايد از نيروي انتظامي به خاطر ايجاد امنيت و روان سازي ترافيک ، بويژه در زمينه راهنمايي براي نرفتن زوار به مرز مهران داشت.

وي با بيان اينکه وزير کشور استان همدان را الگوي خوبي براي ارائه خدمات به زوار عنوان کرده افزود: وي اعلام کرده اند که مثل همدان کار کنيد که 32 هزار نفر را از ورود به مهران منع و به مرزهاي ديگر برگردانند.

استاندار همدان ادامه داد: حوزه معاونت سياسي و امنيتي استان همدان به خوبي کار کردند و موجب سربلندي استان را فراهم کردند که قدرداني ويژه بايد کرد.

نيکبخت همچنين با اشاره به اينکه بسيج، الگوي موفقي براي خدمت رساني به جامعه و انقلاب و قابل احترام است افزود: اين الگو را بايد حفظ، توسعه و گسترش داد.

وي بيان کرد: بسيج در تمامي شئون زندگي تاثيرگذار بوده و نبايد منحصر به گروه خاصي شود.

وي خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت بانوي انقلابي مرضيه حديدچي در استان همدان برگزار خواهد شد که بايد اطلاع رساني شده و مراسمي در شان اين بانو که براي انقلاب و همدان ستاره ارزشمندي است، برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان