اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1395 - 9:05   |   کد مطلب: 20730
مسوول بسیج دانشجویی تویسرکان گفت: همایش «نقد و بررسی عملکرد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی» با هدف تقویت وحدت شیعه و سنی در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، مرتضی اردلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری همایش «نقد و بررسی عملکرد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی» در دانشگاه آزاد تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: در این همایش دیدگاه‌های مشترک علمای اهل سنت و شیعه نسبت به مسائل مهم جهان اسلام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به محور‌های همایش، گفت: بحث فاجعه منا و خباثت‌های آل سعود، راهکارهای تقویت وحدت شیعه و سنی، نقش ولی فقیه به ویژه بعد از انقلاب در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی، عملکرد داعش و طیف تندروی شیعه یا شیعیان انگلیسی و جبهه مقاومت در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسؤول بسیج دانشجویی تویسرکان بیان کرد: عالم اهل سنت ماموستا احمد شیخی امام جمعه ثلاث باباجانی و حجت‌الاسلام موحدی امام جمعه تویسرکان با دیدگاه انقلابی و مشترک سنی و شیعه به سؤوالات دانشجویان در خصوص موضوعات عنوان شده پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار در تویسرکان برگزار می‌شود، افزود: از مسؤولان بسیج دانشجویی استان، نخبگان، اساتید، دانشجویان و طلاب برای حضور در این برنامه دعوت شده است.

اردلان خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تقویت وحدت شیعه و سنی دوشنبه 26 مهرماه در دانشگاه آزاد واحد تویسرکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان