اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 11:06   |   کد مطلب: 22018
فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "محمد معصومي" در تشريح اين خبر گفت: طي يک هفته گذشته در سطح شهرستان تويسرکان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به مرحله اجرا درآمد که با تلاش کارکنان نيروي انتظامي اين شهرستان موجب کسب توفيقاتي در  زمينه هاي مختلف خصوصا کشف سرقت ها و دستگيري سارقان شد.

سرهنگ معصومي گفت: دستگيري تعداد دو نفر سارق حرفه اي و کشف يک فقره سرقت مغازه و سه دستگاه موتورسيکلت سرقتي از اقدامات مهم ماموران در اين طرح و در راستاي مبارزه با سرقت و سارقان بود.

وي با بيان اين مطلب که جمع آوري معتادان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان جزء اولويت هاي کار پليس است اظهار داشت: در اين طرح تعداد 10 نفر قاچاقچي، 42 نفر معتاد و 9 نفر خرده فروش حرفه اي مواد مخدر دستگير و حدود يک کيلوگرم انواع مواد مخدر با رصد اطلاعاتي در عمليات هاي مختلف کشف شد که متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در اين طرح، ماموران پليس توانستند 1517 عدد انواع داروهاي مخدر و 1270 عدد انواع مواد خوراکي قاچاق و غير بهداشتي و 34880 پاکت سيگار خارجي قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در ادامه تصريح کرد: توقيف 68 دستگاه خودرو و 132 دستگاه موتورسيکلت متخلف و مزاحم از ديگر توفيقات اين طرح بوده و اجراي اينگونه طرح ها در دستور کار پليس قرار دارد.

سرهنگ معصومي در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم از استمرار اينگونه طرح ها سخن گفت و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاري و حضور افراد متخلف، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع، تا نسبت به پاکسازي محل و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود و نيز هرگونه نظرات و پيشنهادات و انتقادات خود را از کارکنان نيروي انتظامي با تلفن 197 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان