اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 20874
فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از دستگيري 5 نفر سارق حرفه اي در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در هفته جاری خبر داد

به گزارش صبح الوند،  سرهنگ "محمد معصومي " در تشريح اين خبر گفت: به منظور جلوگيري از سرقت و وقوع جرائم خرد در سطح حوزه استحفاظي شهرستان تويسرکان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط کليه يگان ها و پليس هاي تخصصي اجرا شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اجراي اين طرح 1 فقره سرقت اماكن خصوصي، يك فقره سرقت مغازه و 2 دستگاه خودرو مسروقه كشف و 5 نفر سارق حرفه ای شناسايي، دستگير و به مراجع قضايي اعزام شدند.

وي بیان داشت: در حين اجراي اين طرح مقدار 132 گرم انواع مواد مخدر کشف و در اين راستا 48 نفر معتاد و يک نفر خرده فروش مواد مخدر و يک نفر قاچاقچي مواد دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان افزود: در ادامه اين طرح تعداد 67 دستگاه موتورسيکلت متخلف و مزاحم  و 21 دستگاه خودرو توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در ادامه از توقيف يك دستگاه خودرو کاميون بنز حامل 86 راس احشام غير مجاز خبر داد و اظهار داشت: ماموران پس از توقيف خودروي مورد نظر در بازرسي از آن 86 راس گوسفند فاقد مجوز به ارزش 450 ميليون ريال کشف و راننده خودرو را به مراجع قضايي اعزام کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و همچنين کاهش جرائم اعم از سرقت و جرائم ديگر عنوان کرد و از شهروندان خواست: با  احترام گذاشتن به قوانين و رعايت مقررات و ارزش هاي انساني، در راستاي کاهش جرائم بوي‍ژه سرقت و پيشرفت برنامه هاي  آموزشي با پليس همکاري کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان