اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مهر 1395 - 8:50   |   کد مطلب: 20487
استاندارهمدان گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بازوي ارزشمند و اساسي نظام و دولت است.

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت در ديدار با فرماندهان انتظامي همدان اظهار کرد: نيروي انتظامي ايران شريف ترين، فداکارترين و امين ترين پليس جهان است.

وي با بيان اينکه ناجا با وجود اقتدار، صلابت و سلامت مظلومترين نهاد است افزود: برخي با وجود زندگي در سايه امنيت ولي قدر اين نعمت بزرگ را نمي دانند و فکر نمي کنند که اين امنيت در نتيجه تلاش چه کساني به وجود آمده است.

استاندارهمدان گفت: به دنبال به وجود آمدن کوچکترين ناامني نيز خدمات ناجا را زير سوال برده و آنها را مسئول بروز اين ناامني مي دانيم.

نيکبخت افزود: ايران اسلامي به واسطه داشتن امنيت در جهان نمونه است و اين امنيت ماحصل تلاش مجموعه ناجا بوده تا شهروندان در آرامش زندگي کنند.

وي با تبريک و تسليت شهادت يکي از رزمندگان همدان در دفاع از حرم آل الله اضافه کرد: عمليات هاي مستشاري ايران به واسطه هدايت نشدن دامنه جنگ و ناامني به مرزها صورت مي گيرد.

وي اظهار کرد: عوامل نيروي انتظامي برخلاف ساير نهادها در فصل هاي مختلف سال، مناسبتها، ايام نوروز و شبانه روز در حال انجام عمليات است.

استاندار همدان اظهار کرد: ناجا به دليل ارتباط مستقيم با جان، مال و آبروي مردم بسيار امين بوده و حافظ جان و مال مردم است.

نيکبخت افزود: فعاليتهاي علمي و پژوهشي انتظامي استان همدان در کنار صلابت و اقتدار اين مجموعه بسيار ارزشمند است.

وي اضافه کرد: هرچند پليس نمي تواند از بروز قتل پيشگيري کند ولي پرونده قتل هاي پيچيده را با کارهاي اطلاعاتي رازگشايي مي کند.

وي يادآوري کرد: عوامل انتظامي همدان در انتخابات گذشته بسيار دقيق و مناسب عمل کرده و از آراي مردم به خوبي صيانت کردند.

استاندار همدان تاکيد کرد: توسعه اقتصادي بدون وجود امنيت ميسر نمي شود و امنيت از ضروريات توسعه اقتصادي و اجتماعي جوامع به شمار مي رود.

اجراي 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا از 9 مهر ماه در استان همدان آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان