اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. شهريور 1395 - 12:11   |   کد مطلب: 19649
استاندار همدان گفت: در انتصابات، بومي ها را به غير بومي ترجيح مي دهم و براي تصدي هيچ پستي در استان نبوده که اول نيروي بومي معرفي نکنم.

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت در آيين تکريم و معارفه رئيس سازمان برنامه و بودجه استان همدان افزود: تنها استانداري هستم که يک نيرو از کسانم را با خودم به استان نياورده ام و حتی مسئول دفترم هم نيروي استان است.

وی ادامه داد: سه معاونم بومي هستند و از 9 فرماندار 7 نفر بومی همدان بوده و از سي مدير ستادي استانداري نيز 29 مدير بومي هستند.

نیکبخت با بیان اینکه سعي کرده ام به مردم استان اعتماد کنم، بیان کرد: شائبه قوميتي بودن انتصابات را رد مي کنم.

وی گفت: براي مديريت سازمان برنامه و بودجه استان هم اول نيروي بومي معرفي کرده و دکتر صيدايي را نمي شناختم و نخستین بار او را با توصيه سازمان مديريت کشور در اسفند سال 94 ديدم؛ البته پیشنهادم نيروي بومي بود که سازمان تأیید نکرد.

نيکبخت اظهار کرد: موضوع اين انتصاب، مربوط به 6 ماه پيش است و هيچ آسيبي به شخصيت، توان و کار کارشناسي آقاي طهماسبي وارد نمي کند.

وي تصريح کرد: در استان تعامل خوبي با همه به خصوص ائمه جمعه و جماعات و روحانيت معزز و نمايندگان استان وجود دارد و احترام و عزت خاصي براي نمايندگان قائلم.

استاندار همدان با بیان اینکه به هيچ کس اجازه نمي دهم به حقوق مردم همدان تعرض کند خاطرنشان کرد: از دکتر صيدايي مي خواهم اگر دستور شخصي و غير قاعده مند داشتم، اجرا نکند.

نیکبخت اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه در اقتصاد مقاومتي بايد به کمک استان بيايد و نهايت تلاش را براي اجراي فرمان رهبري معظم انقلاب داشته باشد.

استاندار همدان افزود: کار کارشناسي خط کشي بر نمي دارد با همه کار مي کنيم، اما الزامي براي کار با کسي که دولت را قبول نداشته باشد، وجود ندارد.

نيکبخت اظهار کرد: توسعه استان براي دولت مهم است و در اين زمينه کوتاهي و اغماض ندارم و از کسي هم کوتاهي نمي پذيرم.

وي تصريح کرد: رسانه هاي استان حق بين هستند و 99 درصد آن ها سالم کار مي کنند.

استاندار همدان بيان کرد: بنابر اعلام وزارت صنايع، استان همدان به لحاظ تعداد مصوبه در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد از همه استان ها جلوتر است.

نيکبخت خاطرنشان کرد: استان همدان با بهره‌گيري از سرمايه انساني، توان رسيدن به اهداف ترسيم شده در برنامه را دارد.

استاندار همدان از نيروي انساني به عنوان سرمايه مديريت ياد کرد و اظهار گفت: مهمترين سرمايه پويا در کشور ما نيروي انساني است که در تحريم‌ها به کمک دولت‌ها و ملت‌ آمدند.

نیکبخت با تأکيد بر اينکه رونق در کشور و استان همدان دست يافتني است و هيچ شک هم نمي‌کنيم، بيان کرد: استان همدان آماده پرش و شکوفايي و حصول مطلوب ايده‌ها است و در اين ميان اجازه تعرض به حق استان هم نمي‌دهيم.

وی افزود: براي بازنگري طرح آمايش سرزمين استان همدان يک ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده که لازم است هر چه سريع تر انجام شود.

در پايان با قدردانی از خدمات شهرام طهماسبي، سيد اسکندر صيدايي به عنوان رئيس سازمان برنامه و بودجه استان همدان معرفي شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان