اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1395 - 19:06   |   کد مطلب: 18837
مدير کل روابط عمومي استانداري همدان:
نارضايتي استاندار تنها از عملکرد يک بانک بوده است
مشاور استاندار و مدير کل روابط عمومي استانداري همدان، در پي درج مطلبي با تيتر" بانک ها موجب نارضايتي اجتماعي شده اند" در شماره 2682 به تاريخ 26 تير ماه 95 روزنامه همدان پيام، نارضايتي مطرح شده از سوي استاندار در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان را تنها از عملکرد يک بانک خصوصي اعلام کرد.

به گزارش صبح الوند، احسان شهابي گفت: استاندار همواره از عملکرد بانکهاي استان اعلام رضايت کرده و مجموعه بانکها را همراه با توسعه استان مي دانند.

وي افزود: درباره بانکهاي خصوصي، استاندار بر همراهي بيشتر آنها در اجراي اقتصاد مقاومتي تاکيد دارند و خواستار بررسي موارد مطروحه از سوي برخي توليدکنندگان عمده استان که از مشتريان يک بانک خصوصي هستند، شده اند.

مدير کل روابط عمومي استانداري همدان تصريح کرد: آنچه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان نيز از سوي نيکبخت مطرح شده، تاکيد بر بررسي مسائل و رفع نارضايتي مردم از اين بانک خصوصي و قرار گرفتن آن در مسير اقتصاد مقاومتي است.

شهابي با تقدير از همراهي بانک ها با مديريت ارشد استان در راستاي تحقق اهداف تسهيل و رفع موانع توليد و تلاش رسانه ها در روند سالم اطلاع رساني و همگامي با توسعه استان، خواستار حفظ اين وضعيت و حراست از فضاي سالم کسب و کار در استان شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان