اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1396 - 23:12   |   کد مطلب: 26067
استاندار همدان گفت: مهلت تعیین شده برای جلوگیری از فروش سفال چینی و خارجی در لالجین پایان یافته و باید با کمک فرمانداری از فروش این کالاها در شهر جهانی سفال جلوگیری شود.
پایان مهلت تعیین شده برای جلوگیری از فروش سفال چینی در لالجین

به گزارش صبح الوندبه نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت پیش از ظهر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه ظرفیت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی  می تواند همه مشکلات اشتغال استان همدان را حل کند، گفت: در استان همدان به اندازه ظرفیت موجود، اشتغال ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه باید روی تبلیغات گردشگری استان همدان کار شود، گفت: باید کاری کنیم تا کتیبه های گنجنامه در سرما و گرما آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه به خاطر ساخت فیلم «علی البدل» در روستای ورکانه و انعکاس ملی آن، امروز ورکانه را از هر اثر فرهنگی دیگری بیشتر می شناسند، گفت: مأموریت ما حفظ وضع موجود نیست.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید به هگمتانه بیشتر برسیم و آثار جمع آوری شده و در موزه نگهداری شود، گفت: برای غار علیصدر آنچنان که باید و شاید تبلیغ نشده و باید از ظرفیت صدا و سیما استفاده بیشتری شود.

نیکبخت با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرمایه ما در استان همدان است، گفت: ۱۸۰۰ اثر تاریخی در استان همدان وجود دارد اما متناسب با آن گردشگر نداریم و همه باید برای جذب گردشگر کار کنیم.

وی با طرح این سئوال که بهره برداری ما از جهانی شدن شهر لالجین چه بوده است؟ گفت: مهلت تعیین شده برای جلوگیری از فروش سفال چینی و خارجی تمام شده و باید با کمک فرمانداری از فروش این کالا ها جلوگیری شود.

استاندار همدان با بیان اینکه خدمت ما به لالجین خوب معرفی کردن این شهر است، گفت: چهاربانده کردن محور علیصدر - همدان با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

نیکبخت با بیان اینکه برای معرفی استان با مشارکت بخش خصوصی باید تلاش کرد، گفت: برخی فعالان بخش خصوصی به هزینه کرد برای تبلیغات باور ندارند درحالی که متناسب با ظرفیت گردشگری و میراث فرهنگی استان، تبلیغات و معرفی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی روز شنبه دستگاه های اداری تهران باید برای پذیرایی از گردشگران، آمادگی ایجاد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه باید از همه نوع تبلیغات برای معرفی استان همدان استفاده کرد، گفت: نفوذ فضای مجازی و آی تی، نفوذ شگرفی است و باید از این فضا برای معرفی همدان استفاده کرد.

استاندار همدان در ادامه با تاکید بر اینکه اگر نتوانیم جواب رشادت مردم را بدهیم باید خجالت بکشیم، گفت: مردم با آن در انتخابات شرکت و به دولت مستقر رای داده و حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: اگر مدیری در یک سال نتوانسته  در جذب اعتبارات موفق باشد، نباید در سیستم بماند کمااینکه باید هم بدنه کارشناسی و هم بدنه مدیریتی تکانی به خود ببیند.

نیکبخت با بیان اینکه باید بین مدیری که کار خود را به موقع انجام می دهد و مدیری که با هل دادن هم در انجام وظایف، موفق نیست، فرقی باشد، گفت: کارشناسان پنجره واحد باید ثابت و صاحبنظر باشند.

وی گفت: دستگاه های بخشی باید با در نظر گرفتن شهرستانها، اعلام نظر فرمانداران و سازمان برنامه و بودجه طرح ها را به پنجره واحد سرمایه گذاری استان معرفی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان