اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1400 - 12:48   |   کد مطلب: 18715
با برگزاری جلسه‌ای در دفتر معاون فرماندار نهاوند مشکل ساخت درمانگاه تخصصی و توسعه اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند مرتفع شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از گرو، مشکلاتی که در چند روز گذشته بین شهرداری و شبکه بهداشت و درمان نهاوند بر سر موضوع احداث درمانگاه تخصصی و توسعه اورژانس بیمارستان علیمرادیان این شهر به وجود آمده بود حل شد.

برای حل این موضوع جلسه‌ای در دفتر سلامتی معاون فرماندار نهاوند با حضور یوسفیان شهردار و دارابی مسئول شبکه بهداشت و درمان تشکیل شد.

در این جلسه سید رضا سلامتی معاون فرماندار شهرستان نهاوند با تأکید بر حل مشکل احداث این مراکز گفت: همه باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا با حل مشکلات طرح‌های عمرانی در شهرستان بتوانیم خدمتی به مردم بکنیم و از برگشت اعتبارات شهرستان جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این مشکل مربوط به مجوز و پرداخت عوارض شهرداری است بنابراین هزینه آماده‌سازی و حذف پارکینگ با سپرده تعهد از طرف شبکه بهداشت و درمان از مبلغ پرداختی عوارض به شهرداری نهاوند کسر شود.

سلامتی گفت: جهت بررسی و تعیین مابقی عوارض ساختمان کلینیک تخصصی واقع در محوطه دانشگاه پیراپزشکی در پایان همین هفته جلسه‌ای با حضور شهردار، معاون طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان و مدیر شبکه بهداشت شهرستان در شهرداری تشکیل می‌شود تا این موضوع نیز حل شود.

وی در پایان عنوان کرد: تکمیل و ساخت درمانگاه تخصصی شهرستان نهاوند و توسعه اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند تحول بسیار مهمی در بخش بهداشت و درمان نهاوند است که با اتمام این پروژه‌ها بخشی از مشکلات مردم در این حوزه رفع می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان