اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1395 - 12:04   |   کد مطلب: 18697
شهردار نهاوند از اتمام عملیات فاز اول ساماندهی بازار سنتی نهاوند شامل ورودی این بازار بااعتباری بالغ‌بر 210 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از گرو،  امیررضا یوسفیان با اعلام خبر فوق گفت: عملیات اجرایی پروژه مذکور ابتدای خردادماه سال گذشته با تأمین اعتبار استانی به‌صورت پیمانی آغاز و هم‌اکنون نیز به اتمام رسید.

وی اظهار کرد: بازار سنتی یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر است که دارای قدمت طولانی و تاریخ بلندی است و نقش موثر و ارزنده‌ای در تاریخ، فرهنگ و عرف مردم نهاوند داشته است.

شهردار نهاوند افزود: بناها و خانه‌های تاریخی معرف قدمت و تاریخ و تمدن شهرها هستند و ضروری است اقدامات در راستای بهسازی و مرمت این اماکن تاریخی با سرعت مطلوب‌تر و بیشتری انجام شود.

وی اعتبار طرح مذکور را 210 میلیون تومان بیان کرد و بیان داشت: ساماندهی ورودی بازار سنگ میل به متراژ 45 مترمربع شامل فونداسیون، کف سازی، جداره سازی و بازسازی سقف و نماسازی بازار است.

یوسفیان ضمن اشاره به وجود موانع متعدد در راستای اجرای این طرح گفت: امید است با تأمین اعتبار عملیات اجرایی فاز دوم ساماندهی بازار سنتی به‌منظور توسعه رونق اقتصادی در این شهر به‌زودی آغاز شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان