اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. تير 1395 - 13:07   |   کد مطلب: 18586
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
راهپیمایی روز قدس در 24 شهر استان همدان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در گفتگو با نافع افزود: مردم متدین و روزه دار همدان، همزمان با سراسر کشور 11 تیر مصادف با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: روز قدس یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب است و جنایات دشمنان اسلام همچون اسرائیل و آمریکا را یادآوری می کند؛ بنابراین باید هر سال باشکوه تر از سال پیش برگزار شود.

 حجت الاسلام فاضلیان بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در استان پیش از برگزاری آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه در 24 شهر برگزار شده و مردم شهرها و روستاهای مختلف در این شهرها حضور می یابند.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در مرکز استان گفت: این مراسم جمعه ساعت 11:30 از میدان امام خمینی(ره) همدان آغاز شده و سپس مردم، مسیر خیابان شریعتی به سمت چهار راه و میدان شریعتی را پیموده و از خیابان پاسداران راهی حسینیه امام(ره) و محل برگزاری نماز جمعه می شوند.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: در طول مسیر نیز غرفه های مختلف دانشجویی، بصیرت افزایی و کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی روبروی بوستان مردم برپا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان