اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 0:17   |   کد مطلب: 18088
فرماندار نهاوند از بلاتکلیفی و روند کُند مسکن مهر این شهرستان انتقاد کرد و گفت: پرونده مسکن مهر نهاوند تا پایان خردادماه امسال بسته شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، کریم حمیدوند بعدازظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند با اعلام اینکه پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نهاوند وظعیت مطلوبی ندارند و دارای مشکلات زیادی هستند، اظهار داشت: از سال 84 پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان نهاوند آغاز و مقرر شده بود این پروژه‌ها  18 ماهه به متقاضیان تحویل داده شوند ولی تاکنون که بیش از 10 سال از آن زمان می‌گذرد واگذاری مسکن مهر به  تعویق افتاده است.

وی تاکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نهاوند مانند سایر شهرستان‌ها پروژه‌های ناتمامی بوده که از دولت قبل به جا مانده و متقاضیان این پروژه‌ها سال‌های زیادی است که چشم انتظار هستند مسکن خود را تحویل بگیرند که برای حل مشکل این پروژه‌ها همه دستگاه‌های مربوطه شهرستان باید وارد کار شوند.

حمیدوند با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر در نهاوند وجود بروکراسی اداری در دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: در حال حاضر همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری موظف هستند برای اتمام این پروژه‌ها با هم همکاری کنند.

وی بیان کرد: از سال 84 تاکنون هزار و 820 واحد مسکن مهر در شهرستان  نهاوند کلنگ‌زنی شده که از این تعداد هزار و 272 واحد به متقاضیان واگذار شده ‌و 548 واحد معطل مانده است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: تعداد 548 واحد مسکن مهری که تاکنون به متقاضیان تحویل داده نشده شامل پروژه 300 واحدی باروداب و پروژه 144 واحدی جهاد کشاورزی است که مشکل عدیده این دو پروژه بحث انشعابات برق و گاز است.

وی بیان کرد: اتمام این دو پروژه تأخیر زیادی داشته و شهرداری نهاوند موظف است اقدام به صدور مجوز برای حفاری برای گازرسانی به این پروژه‌ها کند، همچنین اداره گاز و برق نیز موظف به همکاری برای نصب انشعابات این پروژه‌ها هستند‌.

حمیدوند عنوان کرد: این پروژه‌ها باید تا پایان خرداد ماه امسال به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده شوند.

وی درباره مسکن مهر شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز گفت: وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهرهای فیروزان، گیان و برزول باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و به بخش خصوصی واگذار شود.

وی همچنین درباره گازرسانی به روستاهای زیر 20 خانوار در شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: با همت و همکاری اداره گاز شهرستان در سال 94، گازرسانی به کل روستاهای زیر 20 خانوار شهرستان نهاوند به اتمام می‌رسد و در هفته دولت جشن پایان گازرسانی به  روستاهای زیر 20 خانوار شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان