اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1395 - 10:01   |   کد مطلب: 18055
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اذعان کرد:
محیط زیست دغدغه خاطر جامعه شود
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: امروزه کشوری توسعه یافته تلقی می شود که در زمینه محیط زیست عملکرد خوبی داشته باشد

به گزارش صبح الوند، مهرداد نادری فر در جلسه نقد و بررسی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با حضور اعضای سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان افزود: امروز نیاز است تا محیط زیست دغدغه خاطر جامعه شود و امکانات دولتی برای حفاظت کامل و جامع از محیط زیست کافی نیست و باید دست یاری به سوی مردم دراز کنیم.

نادری فر گفت: اعتماد اجتماعی و مشارکت اجتماعی ، به عنوان سرمایه های اجتماعی تلقی می شوند و اگر در جامعه مشارکت اجتماعی بالا باشد، شاهد افزایش سرمایه های اجتماعی خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز نیاز است که تشکل های مردمی پا به عرصه بگذارند و مسئولان را در اداره جامعه یاری کنند زیرا اگر ورود مردم به مسائل را نداشته باشیم، توفیق چندانی در زمینه توسعه حاصل نخواهد شد.

وی در خصوص سازمان مردم نهاد رسانه حامی محیط زیست نیز بیان کرد: امروز تشکلی در همدان داریم که 75 عضو دارد و هر عضو آن یک رسانه است و تنها مدیران قوی هستند که فضا را برای تشکل های مردمی باز می کنند.

در ادامه این نشست نمایندگان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان به پرسشگری پرداختند و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و معاونان وی به سوالات آنها پاسخ گفتند

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان