اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 23:34   |   کد مطلب: 23819
پویش سه شنبه های بدون خودرو با حضور یکصد دوچرخه سوار در همدان برگزار شد.
پویش سه شنبه های بدون خودرو در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این باره گفت: در این پویش که امروز از میدان جهان، آرامگاه بوعلی سینا به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد تا عموم مردم با فرهنگ استفاده از دوچرخه و جایگزین کردن آن با خودرو بیشتر آگاهی یابند.

 

هادی سبزواری روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرهنگ سازی برای جایگزین شدن دوچرخه به جای خودرو در سطح شهر و پیگیری امور روزانه زندگی، تقویت مسایل روحی و روانی شهروندان، کاهش آسیب های جسمانی ناشی از کم تحرکی، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در راستای کمک به کاهش آلاینده ها از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

 

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت اداره کل محیط زیست، شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به منظور فرهنگ‌ سازی و آشنایی بیشتر مردم با دوچرخه است و انتظار می رود مدیران، کارکنان و سایر مشاغل حداقل در روز سه شنبه از مسیر منزل تا محل کار را از دوچرخه استفاده کنند.

 

وی یادآور شد: شعار این برنامه 'سه شنبه های بدون خودرو برای آسمان آبی و زندگی سالم' بود.

 

** حضور 300 بانوی همدانی در همایش ورزش صبحگاهی

نائب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: 300 بانوی ورزشکار همدانی امروز در همایش ورزش صبحگاهی شرکت کردند.

 

مریم روحی به خبرنگار ایرنا افزود: این همایش صبحگاهی با حضور ورزشکاران رشته های مختلف همگانی از جمله یوگا و آمادگی جسمانی حضور داشتند.

 

وی با قدردانی از حضور بانوان ورزشکار ایستگاه های صبحگاهی همدان در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 30 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی برای بانوان برگزار کرده ایم.

 

روحی با اشاره به لزوم توجه به توسعه ورزش در بین بانوان گفت: برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی با هدف ترویج ورزش در بین بانوان به ویژه بانوان خانه دار برگزار می شود.

 

هم اکنون بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف همگانی همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان