اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1395 - 20:38   |   کد مطلب: 17876
استاندار همدان گفت: عمليات اجرايي منطقه اقتصادي جهان آباد با حضور شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي ( شستا ) در ماه جاري در استان همدان آغاز مي شود.

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نيکبخت  در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان همدان افزود: پساب فاضلاب استان همدان بايد هم نياز نيروگاه و هم نياز منطقه اقتصادي جهان آباد را رفع کند.

وي ادامه داد: مشکل انتقال آب به سمت نيروگاه شهيد مفتح رفع شده و به دنبال يک لوله کشي از اين پساب به سمت منطقه ويژه جهان آباد هستيم.

وي با بيان اينکه در برنامه ششم دولت محدوديت در ورود به طرح ها و پروژه ها دارد عنوان کرد: بايد بخش خصوصي را مهمتر دانست چرا که بخش خصوصي مي تواند ناجي کشور براي دستيابي به رشد اقتصادي هشت درصد باشد.

استاندار همدان عنوان کرد: همه مديران استان يکي از تصميم ها و رويه هاي کاري خود را براي استقبال از سرمايه گذاري بخش خصوصي اختصاص دهند چرا که امنيت لازم در استان حکمفرما بوده و اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري نيز مويد تلاش در اين بخش شده است.

وي عنوان کرد: برخي کارها در دستگاه هاي اجرايي ما به اندازه اي طول مي کشد که اين وقفه قابل قبول نيست.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مطهري و تبريک به مناسبت روز معلم بيان کرد: تا سقف 800 ميليون ريال اعتبار در اختيار آموزش و پرورش استان به منظور تقدير از معلمان نمونه قرار داده خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري موفق دومين دور انتخابات مجلس دهم در دو شهرستان استان افزود: از همه دست اندرکاران اين انتخابات، حوزه ستادي، فرمانداران دو شهرستان، بازرسان و نيروهاي انتظامي و امنيتي قدرداني و تشکر مي کنم.

وي افزود:در اين دور نيز انتخابات خوب و بدون دغدغه اي انجام و خوشبختانه کانديداها نيز افراد معتقد و به صلاحي بودند و در توسعه استان وکمک به افراد مفيد دريغ نخواهند کرد.

استاندار همدان با بيان اينکه خوشبختانه هيچ چالشي را براي استان پيش بيني نمي کنم گفت: چهارشنبه اين هفته داوران بين المللي يونسکو براي نهايي کردن کانديدايي لالجين به عنوان شهر خلاق جهان به استان سفر کرده و بازديد از اين محل خواهند داشت.

وي زيبا سازي ورودي و رفع برخي نيازهاي شهر لالجين مانند زيباسازي را تا پيش از سفر اين داوران لزومي عنوان کرد.

نيکبخت ادامه داد: روز سه شنبه اين هفته جلسه اي با رئيس سازمان امور مالياتي کشور در رابطه با ارتباط با مباحث مالياتي استان داريم تا در اين جلسه در زمينه تعديل بخشي در اين مبحث در استان بحث شود.

وي اظهار کرد: البته تاکنون 600 ميليارد ريال در اين بخش کم کرده اند اما سازمان ماليات هنوز نپذيرفته است و در روز دوشنبه هم جلسات زيادي در تهران با چهار تا پنج توليد کننده که طرحشان در صندوق توسعه ملي مشکل دارد گذاشته شده است.

نيکبخت گفت: درباره واگذاري طرح هاي نيمه تمام به شدت تحت سوال هستيم و براي اتمام اين اين طرح ها مي خواهيم جزو استان هاي پيشرو باشيم که براي دستيابي به آن بايد جلسات ساماندهي برگزار شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان