اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1395 - 20:28   |   کد مطلب: 17685
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان مراسم تجلیل از دو هزار نفر از والدین شهدا باحضور مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، استاندار همدان در همایش تجلیل از دو هزارنفر از  والدین شهدا در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، ضمن تبریک روز پدر به بیان  توطئه هایی که استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی برای تضعیف آن چیده بود پرداخت و گفت: درابتدای تشکیل انقلاب اسلامی و زمانی که هنوز کشور به ثبات نرسیده بود استکبار با حمایت از صدام ملعون به کشور ایران حمله کرد.

محمد ناصر نیکبخت افزود: با توجه به تجهیزات صدام برای هر کسی طبیعی بود که ایران در آن شرایط شکست بخورد ولی می بینیم که همت، غیرت، دلاوری، دینداری و استقامت و مقاومت مردم مسلمان و پیرو خط امام آنان را از پای درآورد.

وی تصریح کرد:می بینید  روزی که جنگ تمام شد یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار نگرفت وهمه نیروهای نظامی باعث شدند ایران اسلامی سربلند باشد و توطئه های پشت سر هم استکبار را  شهدا و رزمندگان به خودشان بازگرداندند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: هر سربلندی، افتخار و هر حرفی در میادین دیپلماسی داریم همه ناشی از فداکاری فرزندان شما است.

 

وحدت خواسته شهدا است

وی با اشاره به اینکه همه در برابر خودگذشتگی شهدا مدیون هستیم گفت: خواسته شهدا از ما وحدت هست، لذا شما در وصیت نامه هیچ شهیدی نمی بینید که خواستار تفرقه باشد.

نیکبخت تصریح کرد: همه ما مشترک هستیم و زیر یک پرچم، در یک سرزمین و یک رهبر داریم، پس تفرقه معنایی ندارد و همه ما ایرانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ما باید در مشترکاتمان پایدار باشیم و هر کجا پیروز شدیم براساس وحدت و یگانگی و فرمان گرفتن از یک رهبر بوده است.

استاندار همدان افزود: شما خانواده شهدا، الگو و معلم همه ما و پشتوانه این مملکت و افتخار ما هستید و به واسطه خون هایی که فرزندان شما دادند استکبار جرات نمیکند با ایران اسلامی وارد نبرد شود.

نیکبخت اظهار کرد: خواهش می کنم شما خانوده شهدا هر مشکلی داشتید با بنده در ارتباط بگذارید و من فرمان و خواسته شما را عملیاتی می کنم.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: ما سردار شهید همدانی را به عنوان نمونه می گوییم چراکه اکثر سپاهی خصوصا سپاه همدان پرورش یافته آن شهید هستند.

استاندار همدان تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما باید در در ایران با دشمن می جنگیدیم و این شهدا برای ما ارزش هستند .

و ی افزود: من دوست دارم سپاه همیشه ارزشمند بماند چون برای ما ارزش است و ارزشمندتر از همه، شما خانواده شهدا و رزمندگان هستید که به عنوان سرمایه های معنوی این کشور می باشید.

 

جانبازان و والدین شهدا یاران اباعبدالله الحسین(ع) هستند

در ادامه نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم، ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: امروز در تمام جهان نا امنی است و این امنیت امروزما را شهدا برایمان به ارمغان آورده اند.

امیر خجسته تصریح کرد: این امنیت از قدرت ما نیست از برکت خون شهدا و دعاهای والدین آنان است.

وی افزود: شهدا به اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند و جانبازان و والدین شهدا انصار و یاران اباعبدالله هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نهم، تصریح کرد: والدیدن شهدا فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند و امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است.

وی عنوان نمود: روحیه شهادت ازایران به همه جهان ترویج پیدا کرده و هم اکنون تمام قطب های جهانی در سوریه هستند و رزمندگان ما در جبهه مقاومت به برکت خون شهدا و روحیه شهادت طلبی در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

خجسته اظهار کردد: جهان مستضعفین به برکت خون شهدا در مقابل استکبار ایستاده و 124 هزار پیامبر آمدند برای ترویج فرهنگ شهادت و امرزو شهدای شما این کار را انجام دادند و با خونشان بیداری اسلامی ایجاد کردند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان