اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 17738
فرماندار اسداباد گفت: افراد بسیاری در تلاش برای تغییر جایگاه گندله‌سازی از اسداباد به سایر شهرستان‌ها بودند ولی به لطف خدا زنجیره تولید از معدن تا کارخانه در اسداباد انجام می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، مسعود بکایی در شورای اداری شهرستان اسداباد اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر طرح‌های عمرانی خوبی همانند پروژه‌های کنسانتره و گندله‌سازی در شهرستان با جذب سرمایه‌گذار صورت گرفته است.

فرماندار اسدآباد افزود: افراد بسیاری در تلاش برای تغییر جایگاه گندله‌سازی از اسداباد به سایر شهرستان‌ها بودند ولی به لطف خدا زنجیره تولید از معدن تا کارخانه در اسداباد انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اسدآباد از لحاظ  سرمایه‌گذاری منطقه سختی است که باید به همت مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس در این راستای برای اشتغال و توسعه شهرستان همت گماشت تا از وضعیت بیکاری موجود کاسته شود.

بکایی اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بخش‌های بهداشت، گاز، راه، کشاورزی و آب صورت گرفته است‌.

وی خطاب به مسئولان گفت: اختلافات را کنار بگذارید و در راه توسعه و منفعت عمومی شهرستان قدم برداریم.

فرماندار اسداباد گریزی به مسئله برجام زد و تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند اثرات برجام باید به زودی مشخص شود، در حالی‌که اثرات برجام به صورت تدریجی و دراز مدت مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: برجام مقدمه‌ای برای توسعه و رفع تهدیدهای کشور شده و موجبات ایجاد امنیت در منطقه را فراهم می‌آورد.

بکایی تصریح کرد: برجام موجب امنیت بیش از پیش کشور شده که با وحدت، آرامش، عقلانیت و گفت‌وگو، می‌توان بسیاری از تهدیدات و خطرات علیه کشور را رفع کرد.

انتهای پیام/‌ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان