اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1394 - 20:15   |   کد مطلب: 13333
فرماندار شهرستان اسدآباد از تغییر مسیر تردد تاکسی‌های درون‌شهری اسدآباد خبر داد و گفت: این امر در راستای روان‌سازی ترافیک و رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.
مسیر تردد تاکسی‌های درون‌شهری در اسدآباد تغییر کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود بکایی  در شورای ترافیک شهرستان اسدآباد از تغییر مسیر تردد تاکسی‌های شهر اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این امر در راستای روان‌سازی ترافیک و رفاه حال شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهر اسدآباد 300 دستگاه تاکسی دارد، گفت: ادارات و نهادهای دولتی در برخی از خیابان‌های این شهر ایجاد شدند که با تغییر مسیر تردد تاکسی‌ها مردم بهتر می‌توانند به امور اداری خود برسند.

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: تاکسی‌های درون‌شهری از مسیر میدان ساعت، میدان مطهری به سمت خیابان صاحب‌ا‌لزمان شرقی و میدان سیدجمال‌الدین تغییر مسیر خواهند داد.

وی با اشاره به ورود کامیون‌های حمل بار در زمان‌های مختلف، گفت: ورود این کامیون‌ها به زیرساخت‌های عمرانی از جمله لوله‌های آب آسیب زده و موجب شکستی آن می‌شود که باید از ورود آن‌ها جلوگیری کرد.

بکایی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات فوتی ناشی از تصادف موتورسیکلت، گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و 300 دستگاه موتورسیکلت در توقفگاه‌های راهنمایی و رانندگی وجود دارد که بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی از جمله سرعت غیر مجاز، نداشتن بیمه و کلاه ایمنی متوقف شدند.

وی با تأکید بر نصب دوربین‌های ترافیکی از سوی شهرداری، گفت: وجود این دوربین‌ها در سطح شهر موجب کاهش تخلفات و تصادفات خواهد شد.

فرماندار اسدآباد از آغاز عملیات تعریض و بهسازی گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: این عملیات با 10 میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است که با ایجاد یک لاین به گردنه، بحث روشنایی آن هم بهسازی خواهد شد.

وی با اشاره به تعریض و آسفالت سه‌راهی آجین تا روستای گنبله، گفت: در حال حاضر تنها دو روستای قراکند و قمشانه که بالای 20 خانوار جمعیت دارد، آسفالت نشده و در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان