اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 16:46   |   کد مطلب: 17606
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضور تیم‌های استان همدان در لیگ‌های کشوری افزایش۱۴ درصدی داشته که امیدواریم این رقم درسال جاری افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش صبح الوند رسول منعم در گفتگو با مهر؛ با اشاره به افزایش حضور تیم‌های استان همدان در لیگ‌های کشوری اظهار داشت: حضور تیم‌های استان همدان در لیگ‌های کشوری نسبت به سال ۹۳ دارای رشد ۱۴ درصدی بوده است.

وی افزود: ۶۶ تيم از سال گذشته تا امسال در لیگ‌های باشگاهی كشور حضور یافتند كه ۴۵ تيم در لیگ برتر و ۱۳ تيم در لیگ دسته یک فعال بوده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۵۵ باشگاه مجوز دار در استان همدان در حال فعالیت هستند، گفت: از ۲۵۰ باشگاه مجوز دار تعداد ۱۴ باشگاه در سال ۹۴ مجوز تأسیس باشگاه را دریافت کردند.

منعم عنوان کرد: شهرستان همدان با فعالیت ۱۳۰ باشگاه مجوز دار بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و ۲۲ باشگاه در شهرستان نهاوند، ۴۲ باشگاه در شهرستان ملایر، ۱۳ باشگاه در تویسرکان، ۹ باشگاه در بهار، ۹ باشگاه در کبودرآهنگ، ۱۴ باشگاه در رزن، ۵ باشگاه در فامنین و ۱۱ باشگاه در اسدآباد در حال فعالیت هستند.

وی بابیان اینکه اعتقادداریم تیم‌های ورزشی باید در سطح لیگ‌های برتر کشور باشند و دلیل اصلی آن نیز تزریق نشاط و انگیزه به جامعه و جوانان است، بیان کرد: مردم استان همدان وقتی تیمی لیگ برتری در یک‌رشته ورزشی دارند و خبر مربوط به فعالیت و یا گزارش بازی آن در صداوسیما و سایر رسانه‌ها انعکاس می‌یابد این موضوع در وضعیت روحی و روانی آن‌ها تأثیر مثبت می‌گذارد.

منعم با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی از ورزش گفت: اگر بخش خصوصی از رشته‌های پرطرفداری چون کشتی، والیبال و بستکبال حمایت کند تعداد زیادی از مردم به‌ویژه جوانان برای تماشای بازی این تیم، در سالن حضور می‌یابند و خبرها و بازی‌های آن را دنبال می‌کنند که بی‌شک کسب انگیزه می‌کند.

وی یادآور شد: برای داشتن تیم‌های لیگ برتری بیشتری از استان همدان در کشور، باید اسپانسر‌ها، به عنوان حامیان مالی هیئت‌ها در کنار ما باشند و به میدان بیایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان