اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 20:46   |   کد مطلب: 17397
فرماندار نهاوند از سفر هیئت اقتصادی روسیه در اردیبهشت‌ماه به نهاوند خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر،  کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند، گفت: نام‌گذاری‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال صورت می‌گیرد دارای رویکردها و راهبردهایی برای رسیدن به هدف است.

وی با بیان اینکه اتمام سال به معنای کنار گذاشتن آنچه در آن سال گفته‌شده، نیست، اظهار داشت: شعار سال گذشته با رویکرد وحدت دولت و ملت بود تا گره از مشکلات کشور باز شود.

فرماندار نهاوند گفت: امروز آنچه وظیفه همه ماست بالا بردن تولید و توان ملی است که این مهم جز با وحدت دولت و ملت میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید مصادف با حفظ منابع و حتی افزایش آن باشد، اظهار داشت: در برخی موارد که واردات مقرون‌به‌صرفه تر از استفاده از منابع داخلی است باید از آن‌استفاده و نسبت به افزایش سطح توانمندی تلاش کرد.

فرماندار نهاوند افزود: در این صورت اگر زمانی با افزایش قیمت و یا تهدیدات سیاسی همچون تحریم مواجه شویم دیگر نیازی به خارج از کشور نخواهیم داشت و ازآنچه اندوخته‌ایم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی باید ارج نهادن به تولیدات ملی و صادرات باشد، گفت: مسئولان باید در راستای وظایف محوله خود تا حد امکان با تولیدکنندگان تعامل، همکاری و همراهی داشته باشند.

فرماندار نهاوند افزود: تولید کننده و سرمایه‌داری که وارد منطقه‌ای می‌شود به پشتوانه حمایت مردم و مسئولان آن شهر قدم برداشته‌ و باید به امور مربوطه در همه زمینه‌ها با دید باز رسیدگی شود.

حمیدوند از سفر هیئت اقتصادی روسیه در اردیبهشت‌ماه به نهاوند خبر داد و گفت: در این سفر تعدادی از مسئولان و سرمایه‌گذاران روسی به‌منظور سرمایه گذاری و ایجاد روابط اقتصادی مناسب به شهرستان نهاوند سفر خواهند کرد و علاوه بر بازدید از واحدهای صنعتی با مسئولان ارشد استانی در شهرستان جلسه دارند.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان