اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. فروردين 1395 - 12:21   |   کد مطلب: 17270
کاروان راهیان نور خانوادگی قهاوند در قالب ۲ دستگاه اتوبوس، صبح امروز به منظور زیارت یادمان های شهدا عازم سرزمین های نور شد.

به گزارش صبح الوند، به نقل از جهاد پرس ، این زائران راهیان نور در ایام نوروز مهمانی شهدا را ترجیح دادند و با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارند و تجدید پیمانی دوباره با شهدا می بندند.

حجت الاسلام بهزاد یوسفی در حاشیه این اعزام بیان داشت:  راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کنند و همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.

وی تصریح کرد: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی وجود دارد و زائران سرزمین نور به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی استان خوزستان و هویزه، فکه، دهلاویه، فتح‎المبین، شلمچه، اروندکنار و طلائیه سفر می کنند.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه قهاوند افزود: بازدید از نمایشگاه محصولات فرهنگی و رزمایش بازسازی عملیات دفاع مقدس از جمله بازسازی عملیات خرمشهرو فتح المبین از  برنامه های جنبی این اردوی راهیان نور است.

وی ادامه دارد، افزود: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان